خط و نشان سامورایی ها برای وسترنها در بازار پیکاپ

0

اقتصادخودرو-به نظر می رسد که طی یک دهه گذشته کلا نگاه ها و نظرها نسبت به خودرهای پیکاپ عوض شده و دیگر قرار نیست این نوع خودروها فقط وفقط برای حمل ونقل بار و این گونه مسائل استفاده شود. طی سال های پیکاپ ها جایگاه ویژه ای در سبد محصولات مصرف کنندگان پیدا کرده اند.این مساله به نوبه خود می تواند دلیل محکمی برای حرکت تولید کنندگان به سوی افزودن پیکاپ به سبد محصولات خود باشد.

تاندرا Capstone

تویوتا که از به نام ترین خودروسازان سرزمین سامورایی ها نیز به شمار می رود به تازگی جدیدترین پیکاپ خود را معرفی کرده است.به باور کارشناسان تاندرا Capstone می تواند رقیبی جدی و قدرتمند برای فورد F-150 لیمیتد به شمار بیاید.

پیکاپ هایی مانند فورد F-150 لیمیتد در بازار جهانی حضور دارند که  قیمت پایه آنها بدون درنظر گرفتن آپشن ها چیزی در حدود 73 هزار دلار است. تویوتا هم می خواهد سهمی از بازار پیکاپ های لوکس داشته باشد و یک تریم لاکچری جدید برای سومین نسل پیکاپ فول سایز تاندرا عرضه کرده است. این نسخه که تویوتا تاندرا که پرچمدار این نسل به شمار می آید با موتور  هیبریدی به بازار عرضه خواهد شد.

تاندرا Capstone

داشبورد نیز با تریم چوب طبیعی تزیین شده است. هنگام باز کردن درب ها نیز، لوگوی Capstone در سمت سرنشین داشبورد به صورت نورپردازی شده، به شما خوشآمد گویی می کند.

پرچمدار پیکاپ تاندرا، به موتور i-Force Max هیبرید تویوتا مجهز شده است. این موتور 3.5 لیتری توربوشارژ شش سیلندر به کمک موتور الکتریکی خود قادر به تولید 437 اسب بخار قدرت و 790 نیوتن متر گشتاور است. این پیکاپ با توجه به قدرتی که از این موتور کسب می کند قادر ساخته تا وزنی معادل 4610 کیلوگرم را یدک بکشد.

 

لینک کوتاه خبر : https://eghtesadkhodro.com/?p=10184

توسط کامیار زین العابدینی
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.