خودرویی مناسب برای شرکت‌های تاکسیرانی

کیا نیرو پلاس معرفی شد:

شرکت خودروسازی کره‌ای کیا، خود را فراتر از یک تولیدکننده اتومبیل می‌داند و اعتقاد دارد کیاموتورز «ارائه‌دهنده راه‌حل‌های تحرک پایدار» است. به همین دلیل این شرکت نسخه پلاس از شاسی بلند کیا نیرو را برای استفاده در ناوگان سرویس‌های تاکسیرانی معرفی کرده است.

0

اقتصاد خودرو – کیا نیرو پلاس حدود 10 میلیمتر فاصله محوری بیشتری نسبت به نسخه عادی دارد و همچنین سقف آن نیز 80 میلیمتر نسبت به نسخه عادی بلندتر است. این تغییرات موجب می‌شود تا کیا نیرو پلاس خودرویی کارآمد برای استفاده در ناوگان خودروهای اداری و عمومی باشد، هرچند مالکان خصوصی نیز قادر به خرید کیا نیرو پلاس و تبدیل آن به کمپر خواهند بود.

 

کیا نیرو 2022

 

کیا اعلام کرده است که نیرو پلاس را در دو تیپ برقی و هیبریدی در کره جنوبی و سایر بازارها به فروش خواهد رساند. کیا انتظار دارد که نیرو پلاس در استرالیا به فروش مناسبی دست یابد، جایی که مشتریان برای فضای داخلی خودرو اهمیت بسیاری قائل هستند.

برای سهولت دسترسی، دستگیره‌هایی روی ستون‌های B تعبیه شده است و محافظ‌های ایمنی نیز امنیت مسافران را تضمین می‌کند. سایر بخش‌های کیا نیرو پلاس همانند کیا نیرو عادی است اما اگر نسخه تاکسی این خودرو را خریداری کنید، یک نمایشگر همه جانبه دریافت خواهید کرد. این نمایشگر شامل یک تاخوگراف دیجیتال، تاکسی متر و ناوبری خواهد بود و از فرمان‌های صوتی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

 

 

 

لینک کوتاه خبر :https://eghtesadkhodro.com/?p=16816

منبع خودرو بانک
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.