دانگ فنگ C35 با لوگوی کدام شرکت می آید؟

0

اقتصادخودرو-با انتشار تصاویری از ون رانر موج جدیدی از حدس و گمان ها آغاز شده است.برخی معتقدند که ون رانر ( Runner ) همان دانگ فنگ C35 بوده که یک مینی ون اقتصادی و ارزان قیمت است که در برخی از بازارها از جمله روسیه، تایوان و اندونزی نیز حضور دارد.

یک مینی ون مشترک

دانگ فنگ سری C یا به عبارتی DFSK سری C یک دسته مینی ون و مینی وانت بوده که توسط شرکت خودروسازی چینی دانگ فنگ سوکون که جوینت ونچری بین دانگ فنگ و Chongqing Sokon بوده، تولید شده است. نسخه های ون دانگ فنگ سری C در سال 2012 برای اولین بار عرضه شدند که دارای سه مدل ون باری ب C35، ون مسافری پایه C36 و ون مسافری مقداری لوکس تر C37 است.

همچنین خانواده دانگ فنگ سری C دارای چهار مدل پیکاپ با کدهای C31، C51، C32 و C52 بوده که از نوع تک کابین و دو کابین هستند.

همانطور که اظهار کردیم دانگ فنگ سری C دارای سه نسخه بوده که عکس منتشر شده با توجه به مشخصات ظاهری اش نشان می هد نسخه باری این ون یعنی  C35  قرار است به ایران بیاید.

دانگ فنگ C35 ونی بارکش

دانگ فنگ C35 جزو دسته کارگوون مینی یا ون های باری کامپکت قرار می گیرد و طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب معادل 4500، 1680 و 1960 میلی متر دارد و فاصله بین دو محور آن نیز 3050 میلی متر است. عرض اکسل جلو و عقب این ون اقتصادی باری کوچک نیز 1435 میلی متر است. ون رانر یا همان دانگ فنگ C35 وزن خالصی معادل 1275 کیلوگرم دارد و حداکثر وزن قابل تحمل آن 2010 کیلوگرم است. به عبارت دیگر حداکثر ظرفیت باربری این ون باری با درنظر گرفتن وزن راننده 735 کیلوگرم است.

موتور دانگ فنگ C35

پیشرانه ون دانگ فنگ C35 یا همان ون Runner در میان بدنه یعنی زیر صندلی ها قرار گرفته است. این خودرو به یک پیشرانه 1.5 لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی متکی بوده که قادر به تولید حداکثر 110 اسب بخار قدرت و 149 نیوتن متر گشتاور است. نیروی تولیدی این پیشرانه توسط یک گیربکس پنج سرعته دستی به چرخ ها منتقل می شود. طبق کاتالوگ هایی که از دانگ فنگ C35 موجود است، این خودرو قادر است با نهایت سرعت 125 کیلومتر بر ساعت حرکت کند و میانگین مصرف سوخت آن در 100 کیلومتر سیکل ترکیبی حدود 6.5 لیتر اعلام شده است.

پیشرانه این مینی ون دارای سیستم زمان بندی متغیر سوپاپ ها یا همان DVVT بوده که موجب بهینه تر شدن مصرف سوخت و بهبود راندمان می شود. دانگ فنگ سری C یا همان ون رانر به طور کلی یک مینی ون اقتصادیست؛ حال نسخه باری هم که باشد حداقل تجهیزات رفاهی برای آن نصب می شود. به همین دلیل است که نسخه های که ما در ایران مشاهده کردیم به رنگ های آلومینیومی ساده 14 اینچی و تایرهای 175/70 مجهز شده است.ون دانگ فنگ C35 در اکسل جلو دارای تعلیق مک فرسون و در اکسل عقب دارای فنر شمش است. همچنین سیستم ترمز این ون در اکسل جلو از نوع دیسکی و در اکسل عقب از نوع کاسه ایست.

یک ون 7 هزار دلاری

نسخه باری دانگ فنگ سری C یعنی همین ون رانر در بازارهای جهانی قیمتی بین 7 هزار و 365 تا 9 هزار و 400 دلار دارد. پیش بینی می کنیم که ون رانر قرار است توسط بهمن موتور به ایران عرضه شود. چراکه مدتی پیش مدیرعامل بهمن موتور اظهار کرده بود که این شرکت تصمیم دارد یک ون باری به بازار ایران عرضه کند. البته ون باری بهمن موتور با نام InRoads شناخته می شد؛ حال که در پشت این ون عبارت Runner دیده می شود، ممکن است به دلیل تغییر نام یا گمراه کردن مخاطب برای گذراندن دوره تست باشد. با توجه به قیمت دانگ فنگ C35 در بازارهای جهانی، بعید می دانیم که ون رانر در بازار ایران زیر 500 میلیون تومان قیمت بخورد.

امکانات C35

دانگ فنگ C35 یک مینی ون باری اقتصادی و ارزان قیمت در بازارهای جهانی محسوب می شود. دانگ فنگ C35 بوده که یک مینی ون باری اقتصادی و مقرون به صرفه است که ویژه به کارگیری برای ارسال مرسولات پستی و شرکت های حمل و نقل اشیا و لوازم درون شهریست.

؛ ولی با توجه به بازه قیمتی که دارد تجهیزات رفاهی و ایمنی معقولی را ارائه می دهد. دانگ فنگ C35 دارای امکاناتی مانند دو کیسه ایمنی هوا، سیستم ترمز ضد قفل، قفل مرکزی، دو کیسه ایمنی هوا برای راننده و سرنشین جلو، سیستم تهویه با قابلیت تنظیم دستی، فرمان هیدرولیک، سیستم صوتی با قابلیت پخش CD و درگاه USB با کلیدهای کنترلی روی فرمان، شیشه بالابرهای برقی، آینه های جانبی با قابلیت تنظیم دستی و … است. البته ممکن است هریک از این امکانات ذکر شده در ون رانر حذف و یا حتی آپشن های دیگری به این خودرو اضافه شوند.

مینی ون رانر برای کیست؟

در حال حاضرگمانه زنی برای اینکه این خودرو در کدام شرکت قرار است تولید و عرضه شود،آغاز شده است .برخی معتقد هستند که با توجه به برنامه توسعه محصول و آنچه که پیشتر اعلام شده است،این خودرو به احتمال بسیار زیاد در گروه بهمن به تولید خواهد رسید. البته باید تاکید که این مساله مبتنی بر حدس و گمان بوده و هنوز گروه بهمن واکنشی به این موضوع نشان نداده است.

 

لینک کوتاه خبر : https://eghtesadkhodro.com/?p=9465

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.