دیگنیتی پرایم با آپشن های جدید

0

اقتصادخودرو-بهمن دیگنیتی پرایم یک کراس اوور مونتاژی است که این روزها به مرحله تولید در ایران رسیده و در اصل، نسخه ایرانی ix5 به حساب می آید. این کراس اوور سبک طراحی کوپه را دارد و به پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربو شارژر ۱۴۸ اسب بخار با گشتاور ۲۲۰ نیوتن متر مجهز است. همچنین جعبه دنده اتوماتیک CVT توان این پیشرانه را به چرخ های جلوی دیگنیتی پرایم می رساند.


پیش از این دیگنیتی پرایم به امکاناتی مانند سقف پانوراما، فرمان کمکی برقی، رینگ آلومینیومی، درِ صندوق برقی، استارت دکمه ای، فناوری LED چراغ ها، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین ۳۶۰ درجه، نمایشگر لمسی، کروز کنترل و محدود کننده سرعت، تریم داخلی چرم، تهویه اتوماتیک، صندلی برقی راننده، استارت دکمه ای، ترمز پارک برقی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، دوربین ثبت وقایع و… مجهز بود.
حال بر اساس کاتالوگ جدید این خودروی مونتاژی، می بینیم که صندلی برقی شاگرد و گرمکن صندلی های جلو نیز به دیگنیتی پرایم اضافه شده است.
در حال حاضر دیگنیتی پرایم با دو تریم داخلی مشکی و مارون در کارخانه بهمن موتور مونتاژ می شود و طی ماه های گذشته توانسته تا ۵ ستاره کیفی از ISQI دریافت کند.

 

لینک کوتاه خبر : https://eghtesadkhodro.com/?p=9252

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.