رونمایی از خودروی برقی سهول آیپا S محصول مشترک جک و فولکس‌واگن

سهول به عنوان برند مشترک جک و فولکس‌واگن در نمایشگاه اتومبیل چنگدو 2022 از خودروی تمام برقی Aipao S رونمایی کرد. این ماشین در دسته شاسی بلندهای تمام برقی قرار می‌گیرد.

0

به گزارش اقتصادخودرو، سهول به عنوان برند مشترک جک و فولکس‌واگن در نمایشگاه اتومبیل چنگدو 2022 از خودروی تمام برقی Aipao S رونمایی کرد. این ماشین در دسته شاسی بلندهای تمام برقی قرار می‌گیرد.

از لحاظ ظاهر، آیپا اِس جدید از مفهوم طراحی خانواده سهول بهره می‌گیرد. سبک طراحی مشابه با SEHOL E50X است. چراغ‌های جلو به وسیله نوار LED باریک به یکدیگر متصل هستند و طرح سپر ظاهر اسپرت خودرو را تقویت می‌کند. نمای عقب ماشین نیز به لطف چراغ یکپارچه هماهنگی خوبی با نمای جلو داشته و حروف نام سهول در زیر آن به چشم می‌خورد. سپر عقب از جنس پلاستیک و به رنگ مشکی بوده و نمودی از سبک کراس اوور است.

نمای عقب سهول AIPAO S

درون کابین سهول آیپا S از طراحی مدرن و پیشرفته‌ای پیروی می‌کند. دو نمایشگر بزرگ در مقابل راننده قرار دارند که به یکدیگر متصل شده و حالت یکپارچه‌ای به خود گرفته‌اند. نمایشگر سمت راست برای سیستم اطلاعات سرگرمی و نمایشگر سمت چپ (پشت فرمان) برای نشان دادن اطلاعات حیاتی خودرو مورداستفاده قرار می‌گیرد.

نمایی از داخل کابین سهول جدید

کنسول مرکزی ترکیبی از رنگ‌های مشکی و آبی بوده که با تریم های نقره‌ای ظاهر لوکس و زیبایی پیدا کرده است. پنل تهویه هوا در قالب یک دکمه لمسی و اهرم تعویض دنده نیز به صورت شکل دار در کنسول جاسازی شده‌اند.

لینک کوتاه خبر:https://eghtesadkhodro.com/?p=28444

منبع خودروبانک
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.