رونمایی از چهارده محصول جدید خودروسازان در چهارمین نمایشگاه خودروی تهران

علیرضا عاجزی، مدیر برگزاری چهارمین نمایشگاه خودروی تهران، در نشست خبری امروز اعلام کرد که چهارده محصول جدید در این گردهمایی خودروسازان رونمایی خواهد شد. نمایشگاه خودروی تهران ۱۴۰۱، از ۲۷ تا ۳۰ اردیبهشت در شهر آفتاب برگزار می شود.

0

اقتصادخودرو-برگزارکننده چهارمین نمایشگاه خودروی شهر آفتاب در نشستی خبری با اشاره به اینکه ۲۵ شرکت خودروساز در این نمایشگاه حضور خواهند داشت از برگزاری چهارمین نمایشگاه خودرو با حضور مهمانان خارجی خبر داد.

علیرضا عاجزی در این خصوص توضیح داد: «بازار خودرو ایران همواره برای شرکای خارجی جذاب بوده و در شرایط تحریم هم رصد و برخی از رفت و آمدها قطع نشد و حتی این ارتباط حفظ شده است. اما باید شرایط همکاری مجدد فراهم تا حضور شرکت های خارجی در این نمایشگاه فراهم باشد.

وی ادامه داد: «اما نمی توان اذعان کرد که این نمایشگاه بین المللی نیست. چراکه تمامی خودروسازان داخلی به همراه محصولات تولید شده به همراه شرکای خارجی خود در این نمایشگاه حضور خواهند داشت».

وی با تاکید بر این که به طور قطع مهمان های خارجی برای بازدید از چهارمین نمایشگاه خودروی تهران حضور خواهند داشت، تصریح کرد: «سرمایه گذاران چینی و شرکای فعلی شرکت های خودروساز داخلی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت. البته از کشورهایی نظیر ترکیه و کشورهای حاشیه خلیج فارس نیز مهمان هایی خواهیم داشت».

برهم خوردن شرایط فروش

برگزار کننده چهارمین نمایشگاه خودروی شهر آفتاب همچنین افزود: «نمایشگاه خودروی تهران با مجوز وزارت صمت برگزار می شود و در نتیجه حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت را خواهیم داشت. البته موضوع پیش فروش خودروسازان توسط سیستم یکپارچه ای که توسط وزارت صمت اعلام شد، برنامه ریزی های انجام شده در خصوص فروش محصولات در نمایشگاه خودروی تهران را بهم ریخت. اما مشکلی در برگزاری این نمایشگاه ایجاد نکرده است».

امکان تست درایو خودروهای جدید در نمایشگاه شهر آفتاب

عاجزی درباره قابلیت های نمایشگاه خودروی تهران نیز تصریح کرد: «نمایشگاه خودرو همواره مورد استقبال قرار گرفته است. از همین رو برنامه ریزی هایی پیش بینی شده تا مردم بتوانند از محصولات جدید خودروسازان داخلی که در این نمایشگاه رونمایی می شود، بازدید و البته تست درایو نیز انجام شود».

وی در ادامه با بیان این که زمان برگزاری نمایشگاه خودروی تهران با نظر متخصصان حوزه قرار بود در بهمن ماه برگزار شود، گفت: «شیوع سویه اومیکرون باعث شد تا این نمایشگاه در اردیبهشت امسال برگزار شود. البته بر اساس پیش بینی ها مقرر شده تا نمایشگاه بعدی در همان بهمن ماه برگزار گردد. اما باید دید در ادامه چه خواهد شد».

حذف عوارضی خروجی تهران

عضو هیات مدیره و سرپرست شرکت نمایشگاهی بین اللملی شهر آفتاب در نشست خبری چهارمین نمایشگاه خودروی تهران با بیان اینکه این نمایشگاه بعد از یک وقفه برگزار خواهد شد، گفت: «وجود سالن های متعدد، فضای آزاد و مترو در شهر آفتاب، اگر درست از آن استفاده شود، به نفع مردم خواهد بود و شاهد ترافیک نخواهیم بود. امیدواریم که این نمایشگاه خودرو با شرایط بهینه و در خور برگزار شود».

عباس تقدسی نژاد در مورد دسترسی به چهارمین نمایشگاه خودروی تهران نیز تاکید کرد: «به منظور تردد آسان و دسترسی به نمایشگاه تدابیر اندیشیده شده است، از جمله اینکه عوارضی خروجی تهران در محدوده شهر آفتاب حذف شود و این موضوع را پیگیری کرده ایم و موافقت شده است. همچنین در نظر گرفته شده خانواده ها در بازدید از این نمایشگاه از فضاهای سبز مجموعه شهر آفتاب به مانند فضای تفریحی استفاده کنند».

وی ادامه داد: «در این نمایشگاه از بازدیدکنندگان ورودی نخواهیم گرفت و سعی شده است مواردی که موجب مزاحمت و ایجاد مشکلاتی خواهد شد، برطرف و با بهترین شرایط ممکن این نمایشگاه برگزار شود».

رونمایی چهارده محصول جدید در نمایشگاه خودروی تهران ۱۴۰۱

تقدسی نژاد تصریح کرد: «برخی ها فکر می کردند که با وجود تحریم ها، صنعت خودرو ایران رو به افول خواهد رفت. اما خط تولید به روال عادی برگشت و نسبت به اوایل سال ۱۳۹۷، دوباره با برنامه ریزی دولت و سرمایه گذاری بخش خصوصی، خودروسازان محصولاتی برای معرفی در این نمایشگاه دارند که قرار است ۱۲ تا ۱۴ محصول جدید در این نمایشگاه معرفی شود».

بنابراین گزارش چهارمین نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب در روزهای ۲۷ تا ۳۰ اردیبهشت ماه پذیرای عموم مردم و علاقه مندان به صنعت خودرو است .ضمن اینکه روز ۲۶ اردیبهشت ماه برای خبرنگاران و مقامات درنظر گرفته شده است.

 

لینک کوتاه خبر : https://eghtesadkhodro.com/?p=18124

منبع اسب بخار
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.