رویکرد سایپایدک در نمایشگاه تبریز حركت در مسير ارائه خدمات پس از فروش فراتر از سطح انتظار مشتري است

مدیرعامل سایپایدک:

شركت سايپايدك با حضور در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی صنعت خودرو و قطعات وابسته در تبريز پذيراي مشتريان گروه خودروسازي سايپا خواهد بود.

0

 اقتصادخودرو-سعيد عليزاده، مديرعامل سايپايدك، با بيان اينكه در اين نمايشگاه كه از سيزدهم تا شانزدهم دي ماه در محل دائمي نمايشگاه هاي بين‌المللي تبريز برگزار مي‌شود، گفت: در غرفه سايپايدك انواع قطعات و روانكارها با بسته‌بندي ويژه سايپا به معرض نمايش گذاشته خواهد شد و دستاوردهای این شركت در زمینه معرفی قطعات اصلي و آموزش سامانه اصالت قطعه عرضه مي‌شود.

او با اشاره به رويكرد تكريم مشتريان گروه خودروسازي سايپا، ادامه داد: همچنين در اين نمايشگاه كارشناسان حوزه‌هاي مختلف قطعات سايپايدك پاسخگوي تمامی سوالات مشتريان خواهند بود.

عليزاده گفت: سايپايدك در اين نمايشگاه رويكرد آموزش را نيز مد نظر قرار داده است و جديدترين كتاب¬ها و تاليفات آموزش فني خود را عرضه کرده است.

او همچنين با اشاره به ارائه قطعات آپشن سايپايدك در اين نمايشگاه، تاكيد كرد: افزايش سهم سايپا در بازار قطعات يدكي و حركت در مسير ارائه خدمات پس از فروش فراتر از سطح انتظار مشتري، دو راهبرد اساسي سايپايدك در حوزه بازرگاني و افزايش رضايت مشتريان است كه با حضور در نمايشگاه هاي خودرو نسبت به تشريح  آن اقدام مي‌کند.

لینک کوتاه خبر : https://eghtesadkhodro.com/?p=34249

منبع سایپا نیوز
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.