سازمان حمایت آماده دریافت شکایت مردم از خودروهای ایراددار مدیران خودرو

در حالیکه فیلم های منتشره نشان از فرو رفتن بیش از 400 بدنه خودرو در گل و لای دارد و خط تولید فونیکس نیز غرق در آب است سازمان حمایت از مصرف کنندگان اعلام کرد که اگر به مشتریان خودرو معیوب داده شود به شدت با مدیران خودرو برخورد خواهد کرد.

0

اقتصاد خودرو-سیلاب هفته گذشته جنوب کشور سبب شد خسارات زیادی به واحد‌های تولیدی و اقتصادی وارد شود این درحالیست که برخی واحد‌ها با توجه به اینکه در قرن ۲۱ دیگر می‌توان وضع هوا را تا ۱۰ روز آینده را پیش بینی کرد اقدامات پیشگیرانه انجام دادند.

 خودروهای ایراددار مدیران خودرو

شهرستان بم در استان کرمان به عنوان قطب خودروسازی جنوب کشور نیز از این سیلاب بی نصیب نماند. بزرگترین واحد خودروسازی در این منطقه کرمان موتور است.

روابط عمومی کرمان موتور در پاسخ به خبرگزاری برنا اعلام کرد: با توجه به هشدار‌های سازمان هواشناسی از روز‌های قبل ما تمهیدات لازم را اتخاذ کردیم تا هیچ گونه آسیبی به خودرو‌ها و تاسیسات کارخانه وارد نشود ضمن آنکه تمام پارکینگ‌های کرمان موتور مسقف هستند و خودرو‌ها از آفتاب و باران مصون هستند.

این روابط عمومی تصریح کرد: به مشتریان این اطمینان خاطر را می‌دهیم که خودروی تحویلی به آن‌ها از لحاظ بدنه و فنی کاملا سالم و بدون ایراد است.

پارکینگ مدیران خودرو در گل و لای؛ سازمان حمایت آماده دریافت شکایت هستیم

 

لینک کوتاه خبر : https://eghtesadkhodro.com/?p=51547

منبع برنا
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.