سایبرتراک از نگاه مدیر فورد

مدیر فورد می‌گوید از آمدن وانت تسلا به بازار نگران نیست و این وانت بر خلاف وانت الکتریکی فورد برای «آدم‌های واقعی» ساخته نشده است.

0

اقتصاد خودرو-تحویل وانت سایبرتراک تسلا به مشتریان از چند ماه دیگر آغاز می‌شود. فورد به تازگی وانت الکتریکی F150 را به بازار عرضه کرده و دویست‌هزار دستگاه از آن پیش‌فروش شده است. بسیاری معتقدند با آمدن تسلا به بازار پرسود وانت، رقابت برای شرکت‌هایی مانند فورد و جنرال‌موتورز سخت‌ می‌شود.

اما جیم فارلی، مدیرعامل فورد در مصاحبه با شبکه تلویزیونی CNBC‌ آمریکا، وانت تسلا را «محصولی باحال و گران که روبروی یک هتل پارک می‌شود» توصیف کرد و گفت: «من چنین وانتی نمی‌سازم. من برای آدم‌های واقعی وانت می‌سازم که کار واقعی می‌کنند و این ماشین ]با سایبرتراک[ فرق دارد.»

وانت الکتریکی فورد + اقتصاد خودرو

 

تسلا همزمان با رونمایی ماشین در سال ۲۰۲۱، پیش‌فروش ماشین را با دریافت مبلغ ۱۰۰ دلار آغاز کرد و گفته می‌شود حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر برای خرید ثبت‌نام‌ کرده‌اند. تحویل ماشین به مشتریان بارها به تعویق افتاده و قیمت ماشین هم هنوز معلوم نیست. رسانه‌ها پیش‌بینی کرده‌اند که قیمت پایه سایبرتراک بین ۶۰ هزار تا ۷۰ هزار دلار باشد. قیمت وانت فورد بسته به مدل‌های مختلف بین ۶۰ هزار تا ۱۰۰ هزار دلار است.

لینک کوتاه خبر : https://eghtesadkhodro.com/?p=40183

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.