سایپایدک مجوز شرکت دانش بنیان نوآور دریافت کرد

به عنوان نخستین شرکت خدمات پس از فروش خودرو؛

شرکت سایپایدک پس از بررسی‌های عملکردی و ارزیابی‌های صورت گرفته توسط کارگروه ارزیابی شرکت‌های دانش بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، به عنوان نخستین شرکت ارائه خدمات پس از فروش خودرو، موفق به دریافت مجوز شرکت دانش بنیان نوآور شد.

0

اقتصاد خودرو-سازمان خدمات پس از فروش سایپا در ارزیابی‌های متعدد بخش‌های خدمات پس از فروش، زیرساخت، تکنولوژی اطلاعات و بازرگانی، موفق به دریافت مجوز دانش بنیان شد.

شرکت سایپایدک با تکیه بر توانمندی کارکنان و دانش موجود در شبکه خدمات پس از فروش، با ارائه الگوهای موفق در حوزه بازرگانی و فروش قطعات یدکی، توانست روش جدیدی در حوزه فروش برخط قطعات یدکی با برند و بسته‌بندی اصلی ابداع کرد.

به موجب این تاییدیه، سایپایدک بر اساس ارزیابی انجام شده طبق آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از شرکت‌ها و مؤسسات دانش بنیان و قانون حمایت از شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان و تجاری‌سازی نوآوری‌ها و اختراعات، به‌عنوان شرکت نوآور تایید شد.

سایپایدک پیش از این بر اساس ارزیابی وزارت صمت ( شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد ایران(ISQI) ) موفق به کسب رتبه یک در میان شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش در حوزه محصولات پارس خودرو شده بود.

 

لینک کوتاه خبر : https://eghtesadkhodro.com/?p=42420

منبع سایپا نیوز
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.