شرکت چری به دنبال ساخت کارخانه در روسیه

چری فرصت‌های پیش آمده در بازار روسیه را غنیمت شمرده تا جای پای خود را در این کشور محکم کند. خودروساز چینی هم‌اکنون در حال مذاکره با واحدهای تولیدی روس است تا برخی محصولات خود را در این کشور تولید کند.

0

به گزارش اقتصادخودرو، چری فرصت‌های پیش آمده در بازار روسیه را غنیمت شمرده تا جای پای خود را در این کشور محکم کند. خودروساز چینی هم‌اکنون در حال مذاکره با واحدهای تولیدی روس است تا برخی محصولات خود را در این کشور تولید کند. پیش از این در نشست بین روسای جمهور روسیه و چین، توافق شد تا کارخانه خودروسازی اولیانوفسک که با نام یواز شناخته می‌شود، به تولید خودروهای چری اختصاص پیدا کند.

علاوه بر شرکت یواز، به نظر می‌رسد روسیه تصمیم دارد کارخانه‌های متروکه خودروسازان اروپایی را به چری واگذار کند. رئیس وزارت صنعت و تجارت مانتوروف و شهردار سوبیانین در مورد واگذاری کارخانه سابق رنو مسکو به چری صحبت‌هایی را منتشر کرده‌اند. با این حال چری تمایلی به حضور در کارخانه سابق رنو که اکنون با نام مسکوویچ شناخته می‌شود، ندارد.

چری به تازگی چند محصول جدید را برای عرضه به بازار روسیه معرفی کرده است. این محصولات عبارتند از: تیگو 4 پرو، چری آریزو 8 و چری تیگو 8 پرو e+ . چری علاوه بر برند خود، محصولات زیرمجموعه لوکس و اقتصادی‌اش یعنی خودروهای برند اکسید و جتور را نیز به بازار روسیه عرضه کرده است. در آینده نزدیک نیز محصولات جدید چری با برند اومودا راهی روسیه خواهند شد.

لینک کوتاه خبر:https://eghtesadkhodro.com/?p=27383

منبع خودروبانک
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.