شهامت هاوال با ارائه دارگو

0

اقتصادخودرو-موفقیت و استقبال از  هاوال Big Dog ، باعث شده است که این شرکت با تغییر در آن خودرویی جدید با نام دارگو را برای عرضه به برخی بازارهای هدف معرفی کند.

 

از Big Dog به دارگو

هاوال دارگو را باید نسخه مینور فیس لیفت  Big Dog دانست؛ نام آن نیز  از دو واژه Dare و Go به معنای شهامت یا جرئت و حرکت اقتباس شده است. دارگو در بخش جلوپنجره و سپرهای جلو و عقب و همچنین گرافیک چراغ ها با نمونه BigDog متفاوت است و شکل و شمایلی تنومندتر و به روزتر را ارائه می‌نماید. به گفته مهندسان بخش طراحی هاوال، دارگو تا حدی وحشی تر از بیگ داگ است.

دارگو هاوال

 

سبک طراحی دارگو هاوال

از نظر سبک طراحی، با یک شاسی بلند نسبتاً بزرگ و با طراحی خاص نسبت به رقبا مواجه هستیم که حال و هوای آفرود و سفرهای بیرون جاده ای را نیز در ذهن بیننده تداعی می کند.از نظر ابعاد و اندازه دارگو را با طول ۴۶۲۰ میلی متر، عرض ۱۸۹۰ میلی متری و فاصله محوری ۲۷۳۸ میلی متری اش می‌توان با خودروهایی همچون نیسان ایکس تریل مقایسه کرد.

دارگو هاوال

نمای داخلی دارگو

در نمای داخلی رنگ بخش های دکوراتیو نسبت به نسخه بیگ داگ تغییر داشته اند و از دو مانیتور ۱۰.۲۵ اینچی و ۱۲.۳ اینچی برای بخش کلاستر دیجیتالی و سیستم چندرسانه ای استفاده شده است.

دارگو هاوال

بازار هدف دارگو

هاوال قصد دارد به صورت اختصاصی دارگو را به بازارهایی همچون خاورمیانه و روسیه صادر نماید، چراکه در هر دو ناحیه علاقه مشتریان به خودروهایی با سبک و سیاق دارگو و توانایی های حرکتی و فنی اش بسیار بالا و قابل توجه است.

دارگو هاوال

مشخصات فنی

برای هاوال دارگو دو پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو و ۲ لیتری توربو با قدرت های ۱۶۹ و ۲۱۱ اسب بخار در نظر گرفته شده است که به انتخاب مشتریان قابل سفارش است. جعبه دنده این خودرو از نوع ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه است و انتقال قدرت در آن نیز به هر چهار چرخ صورت می‌پذیرد.ضمن اینکه از سال آینده این نسخه از بیگ داگ در سایت تولیدی هاوال در کشور روسیه به تولید خواهد رسید.

دارگو هاوال

 

*فرامرز عبدالهی

لینک کوتاه خبر : https://eghtesadkhodro.com/?p=9599

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.