طراحی فراری برای بازی گرن‌توریزمو

فراری با طراحی یک ماشین ویژه برای بازی گرن‌توریزمو، به جمع خودروسازانی پیوست که از بازی‌های ویدیویی برای تبلیغ محصولات خود استفاده می‌کنند. این شرکت همچنین می‌گوید ماشینی که طراحی کرده، گوشه‌هایی از ظاهر مدل‌های کارخانه را در آینده نشان می‌دهد.

0

اقتصادخودرو-بازی گرن‌توریزمو در سال ۱۹۹۷ توسط کازانوری یامائوچی طراحی شد و از آن زمان یکی از پرطرفدارترین بازی‌های ویدیویی است. خودروسازان سال‌ها است که با همکاری طراحان این بازی، ماشین‌هایی ویژه گرن‌توریزمو معرفی می‌کنند تا از این طریق نام خود را به گوش نسل جوان برسانند.

ماشینی که فراری ساخته تک سرنشین است. بخش عقب آن شبیه به ماشینی است که این کارخانه برای مسابقات ۲۴ ساعته لومان ساخته است. بخش جلو به گفته کارخانه گوشه‌ای از ظاهر مدل‌های آینده فراری را نمایش می‌دهد.

 فراری

فراری گرن‌توریزمو از نظر فنی شباهت زیادی به ماشینی دارد که کارخانه با آن در مسابقات فرمول یک شرکت می‌کند. قوای محرکه آن هیبرید است و ۳۲۶ اسب بخار نیرو دارد. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر ماشین کمتر از دو ثانیه و صفر تا ۲۰۰ کیلومترش کمتر از پنج ثانیه است. فراری می‌گوید حداکثر سرعت گرن‌توریزمو در جهان مجازی بیش از ۳۵۰ کیلومتر در ساعت است.

فراری در مراسم معرفی ماشین یک مدل در ابعاد واقعی ماشین را هم نمایش داد که قرار است در موزه این کارخانه در شهر مارانلو در ایتالیا گذاشته شود. ماشین اواخر ماه دسامبر به علاقه‌مندان در بازی گرن‌توریزمو عرضه خواهد شد.

لینک کوتاه خبر : https://eghtesadkhodro.com/?p=33877

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.