ظرفیت خالی بیش از ۳۵ میلیون مترمکعب در صنعت سی ان جی

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: هم‌اکنون در صنعت سی‌ان‌جی کشور بیش از ۳۵ میلیون مترمکعب ظرفیت خالی وجود دارد.

0

اقتصاد خودرو- جلیلی سالاری مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به ایجاد توسعه زیرساخت‌ها و سامان‌دهی در حوزه روش‌های خرید و فروش، سدف (سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی)، تراکنش‌ها، توزیع گاز مایع و صدور کارت سوخت، افزود: بسیاری از کارتخوان‌ها در گذشته ایراد داشتند که در طول دو سال گذشته تعمیر و سامان‌دهی شدند و بسیاری از مردم مشکل دریافت کارت سوخت داشتند که ۵ میلیون کارت تأمین کردیم و زمان ۵ ماهه صدور کارت را به یک ماه رساندیم.

او گفت: همچنین با سامانه جدیدی که اخیراً طراحی شده است، در صورت همکاری دستگاه‌ها، ثبت‌نام کارت سوخت الکترونیکی بدون مراجعه حضوری و در مدت زمان کمتری انجام خواهد شد.

سالاری با اشاره به لزوم اجرای وظایف دستگاه‌ها برای کنترل قاچاق سوخت تصریح کرد: نیاز است که دستگاه‌ها مغایرت‌ها را در این حوزه به حداقل برسانند تا ما بتوانیم با قیمت‌های یارانه‌ای و اختلاف آن با کشورهای همسایه، شرایط را مدیریت کنیم.

وی افزود: در حوزه سی‌ان‌جی حدود ۳۵ میلیون لیتر معادل بنزین ظرفیت داریم که تبدیل ناوگان و تولید خودرو سی‌ان‌جی‌سوز در این باره راهگشا خواهد بود.

سالاری گفت: در حوزه مسائل مالیاتی و اراضی نیز موضوعاتی داریم که به قوه قضائیه و پرونده‌های سال‌های گذشته باز می‌گردد که این‌ها باید سامان‌دهی شده و نیاز است که از سوی مجموعه قضایی مساعدت شود.

او گفت: یک‌سری از موضوعات نیز درباره پروژه‌های جدید و بحث تحصیل اراضی داریم که ضرورت دارد از سوی دستگاه قضایی کمک شود تا بتوانیم خیلی از پرونده‌هایی را که مربوط به سال‌های گذشته است، به‌صورت ویژه رسیدگی و حل و فصل کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: در حوزه مدیریت کارت سوخت نیز اقدام‌های خوبی از جمله استفاده از سامانه برخط و اتصال کارت سوخت به کارت خودرو برای جلوگیری از مهاجرت کارت‌ها و طرح‌های کدینگ اجرایی شده است.

 

لینک کوتاه خبر:https://eghtesadkhodro.com/?p=46754

منبع باشگاه خبرنگاران
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.