عزم گروه بهمن در افزایش تولیدات /گروه بهمن بدنبال کسب بازار های بیشتر /گروه بهمن تنوع و توسعه در تولید را اجرایی کرد

مدیر عامل گروه بهمن می گوید : ظرفیت سازی در تولید در همین ۶ ماه ابتدای سال از رقم کل تولید در سال گذشته عبور کرده و تایاپان ۱۴۰۱ میزان و تنوع تولیدات برخی محصولات افزایش ۳ برابری راتجربه می کند.

0

به گزارش “اقتصاد خودرو“؛ بیوک علیمرادلو مدیر عامل گروه بهمن در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه بین المللی خودرو در جمع خبرنگاران گفت : صنعت خودروسازی کشور شرایط سختی را می گذراند و مختصات جدیدی در حال شگل گیری است.
وی ادامه داد: گروه در این چند ماه سال جاری در گروه بهمن برنامه های زیادی محقق شده است .
علیمرادلو گفت : افزایش تولید یکی از برنامه های استراتژی این گروه است که در نیمه سال ۱۴۰۱ به اندازه کل سال ۱۴۰۰ تولیدات داشته است.
به گزارش خبرنگار اقتصادخودرو ،مدیر عامل گروه بهمن گفت : البته در برخی موارد به دلیل مشکلات از بعضی برنامه ها عقب مانده ایم اما قطعا در صدد جبران ان تا پایان سال خواهیم بود.
به گفته مدیر عامل گروه بهمن ؛ افزایش در تولید کامیون های سبک در سال جاری به بیش از ۲ ودر برخی محولات ۳ برابر نسبت به سال گذشته رسیده که این روند نشان از عزم جدی گروه بهمن در توسعه تولید و اشباع بازار است و هدایت تولیدات به سمت تولید باری و تجاری است .
علیمرادلو تاکید داشت: امسال در تولید موتور سیکلت حرکت استراتژیک چشمگیری انجام گرفته و از رقم تولید در سال ۱۴۰۰ عبور کرده ایم .
وی تصریح داشت: امسال تولید موتور سیکلت برقی به عنوان جایگزین مناسب برای موتور ها با سوخت بنزینی مانند هوندا ۱۲۵ به بازار عرضه شده که این اقدام قطعا با توسعه و تنوع بیشتر ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: از سال ۹۵ که شرکت به طور کاملا خصوصی فعالیت خود را ادامه داده است پرسنل فعال را از ۱۰۰۰ کارگر به ۶۰۰۰ هزار رسانده است .

 

لینک کوتاه خبر : https://eghtesadkhodro.com/?p=28131

منبع اقتصادخودرو
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.