مافیای اختاپوسی خودرو شکل می‌گیرد! / بین مافیا‌ها نماینده مجلس و حتی وزیر وجود دارد!

رئیس کار گروه خودرو مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه می‌خواهم با صداقت صحبت کنم که در خودرو چه خبر است، گفت: بیشترین چیزی که صنعت خودرو کشور را بدبخت کرده، بحث مافیا و دست‌های پشت پرده‌ای است که خودرو کشور را به نفع عده‌ای خاص مدیریت می‌کنند.

0

به گزارش اقتصادخودرو به نقل از پایگاه خبری خطوط سیدعلی موسوی با تاکید بر اینکه در صنعت خودرو مافیا وجود دارد گفت: ممکن است بپرسید مافیا چه کسانی هستند و پاسخ این است که مافیا شناخته شده، اما برای اعلام این مافیا از خودگذشتگی نیاز داریم که من این از خودگذشتگی را دارم.
وی با تاکید بر اینکه حاضر هستیم لیست مافیایی خودرو را اعلام کنم گفت: حتی مافیایی که در قطع سازی‌ها وجود دارد و بحران بزرگی برای مردم ایجاد کرده اند را می‌شناسم و با سند و مدرک اعلام می‌کنم.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به بحران بزرگی که خودروسازان و قطعه سازان برای مردم ایجاد کرده اند گفت: یک بخش این است که مشخص کنیم این‌ها چه بلایی به سر خودروسازی کشور آورده اند، اما مهمتر از آن بلایی است که می‌خواهند بیاورند، بلایی که به مراتب خطرناک‌تر از وضعیت موجود است.
نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تفاوت قیمت فاحشی که بین قیمت کارخانه و بازار آزاد وجود دارد گفت: تا اینجا بازار کاذبی درست کرده اند که عده‌ای فرصت طلب سود‌های کلانی به جیب می‌زنند و زیان دیدگان اصلی مردمی هستند که به مدیران کشور اعتماد کرده اند.

مافیای خودرو حتی قطعه سازان را با سند و مدرک اعلام می کنم/بلایی خطرناک تر از بحران بزرگ خودروسازان برای مردم ایجاد کردند!

موسوی با هشدار نسبت به اینکه افزایش قیمت خودرو و تفاوت سوال برانگیز قیمت بین بازار و کارخانه، از همان مافیا پیدا شده است گفت: بار‌ها اعلام کردم و با صدای بلند هم اعلام می‌کنم که نگذارید سلطان‌های ما بیش از این زیاد بشود، از سلطان سکه، سلطان دلار، سلطان شکر، سلطان موز و خلاصه انواع سلطان‌ها عبور کردیم و امروزه در آستانه شکل گیری سلطان در خودرو هستیم، سلطانی که ایجاد شده و دارد مافیای اختاپوسی آن شکل می‌گیرد.

 

زیاندیدگان اصلی مردمی هستند که به مدیران کشور اعتماد کردند!/بازار کاذب خودرو درست کردند سودهای کلانی به جیب زدند!

 

عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه یک عده خاصی خودشان را آماده کرده‌اند که صنعت خودرو کشور را به نفع عده‌ای خاص و البته به زیان مردم ساماندهی کنند گفت: الان این افراد خاص دارند کار می‌کنند. می‌دانند با چه کسانی لابی کنند، از کدام کانال وارد شوند، کجا محدودیت و ممنوعیت ایجاد کنند و چه موقع بازار را رها کنند.
رئیس کار گروه خودرو مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اینکه قیمت خودرو چه می‌شود گفت: همان خودروسازان و همان عواملی که پشت خط در کمین ایستاده اند، می‌دانند چه موقع استارت کار را بزنند تا فرصتی دوباره پیدا کنند که با بحران آفرینی قیمت را آزاد کنند، در حالی که آزاد کردن قیمت در شرایط کنونی مفهومی ندارد.
موسوی با هشدار نسبت به اینکه خودروسازان می‌گویند ضرر می‌کنیم گفت: قیمت خودرو یک باره رشد ۸ برابری کرده و هنوز آقایان می‌گویند زیان می‌دهیم، اما هیچکدام نمی‌گویند که دلیل این زیاندهی چیست.
موسوی زیان خودروسازان را در مدیریت افراد نالایقی دانست که در خودروسازی‌ها چنبره زده اند و گفت: مدیران خودروسازی‌ها واقعا تخصص ندارند، زیرا با سیاسی کاری روی کار آمده‌اند.
وی در توضیح سیاسی کاری گفت: افراد ناکارآمد و نالایق در صنعت خودرو با فشار همان مافیایی که می‌گویم روی کار آمده اند. سیاسیونی که در همه جا نقش دارند و در بین آن‌ها نماینده مجلس و حتی وزیر وجود دارد.
رئیس کار گروه خودرو مجلس شورای اسلامی صنعت خودروسازی کشور را نیازمند ساماندهی دانست و گفت: خود دولت در اینجا واقعا مقصر است. چه دلیلی دارد که خودروسازان بازخواست نمی‌شوند؟ من این حرف‌ها را از سر بیهودگی نمی‌گویم بلکه آماده هستم واقعا لیست مافیای خودرو را منتشر کنم.

 

لینک کوتاه خبر : https://eghtesadkhodro.com/?p=22156

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.