مجمع عمومی عادی سالانه گوهرفام برگزار شد/ توزیع سود در اولین سال حضور در بازار سرمایه

با حضور اکثریت سهامداران

با برگزاری مجمع عمومی سالانه شرکت تولیدی و صنعتی گوهرفام از زیرمجموعه‌های سرمایه‌گذاری سلیم از شرکت‌های گروه صنعتی ایران‌خودرو، گزارش عملکرد و صورت‌های مالی سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ به تصویب سهام‌داران رسید.

0

 اقتصاد خودرو-مدیرعامل شرکت تولیدی و صنعتی گوهرفام ضمن ارایه گزارش عملکرد این شرکت و عرضه اولیه سهام آن در فرابورس، گفت: با توجه به آمار ارایه شده از سوی فرابورس، در مرحله نخست، ۱۵۰میلیون سهم عرضه شد که ۷۵۰ هزار سهام‌دار حقیقی و حقوقی برای خرید اقدام کردند و این میزان استقبال برای عرضه اولیه بسیار امیدبخش و مطلوب است.
داود خسروی ضمن تشریح اهداف و برنامه‌های این شرکت در سال جاری افزود: در گام نخست، برنامه‌های توسعه‌ای متنوعی برای شرکت درنظر گرفته شده که درسال مزین به شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»، با مشارکت و همراهی سهام‌داران و تامین منابع مالی قادر به اجرای آن خواهیم بود؛ توسعه فضاهای تولیدی جدید و رسیدن به برنامه تولید بیش از هشت هزار تن انواع محصولات در دستور کار امسال قرار دارد.
وی ادامه داد: توسعه سبد محصولات، با تحقق تولید محصول ED، توسعه سبد محصولات کشتی‌رانی و سایر رنگ‌های صنعتی تمرکز بر ارزش آفرینی فرآیندها در زنجیره ارزش شرکت و توسعه بازار هدف در هر دو حوزه کمی و کیفی از دیگر برنامه های ما در سال جاری خواهد بود.
مدیرعامل شرکت تولیدی گوهرفام با اشاره به حضور در نمایشگاه رنگ اربیل عراق گفت: یکی از برنامه‌های ما توسعه بازارهای هدف صادراتی است و در کنار تامین نیاز شرکت‌های داخلی برنامه‌هایی برای حضور در کشورهای CIS، پاکستان، افغانستان و به خصوص عراق داریم و نمایشگاه اربیل این شرایط را فراهم می‌کند تا از نزدیک با شرکت‌های عراقی مذاکرات لازم برای فروش محصولات صورت گیرد.
خسروی در ادامه گفت: در شرایط فعلی حضور و مشارکت فعال در بازارهای خارجی می‌تواند کمک به تامین ارز مورد نیاز برای تهیه مواد اولیه و قطعات خطوط تولید را فراهم کند.
وی چشم انداز سهام شرکت گوهرفام را روشن ارزیابی کرد و گفت: آمارهای ارایه شده نشان از سود خالص ۱۸ درصدی با تحقق درآمد حدود ۸۶۰ میلیارد تومانی برای سال گذشته دارد و در امیدنامه ارایه شده به سازمان بورس، درآمد یا فروش سال جاری هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است که با تحقق این میزان درآمد تلاش می‌کنیم، سود مناسبی را بین سهام‌داران تقسیم کنیم.
گفتنی است، مجمع عمومی عادی سالانه شرکت گوهرفام با حضور عرفان معماریان، رییس مجمع و مدیرعامل شرکت سلیم، ناظران، نماینده سازمان بورس، حسابرس قانونی و بیش از ۷۴ درصد از سهام‌داران حقیقی و حقوقی، اول خردادماه در سالن همایش شرکت محورسازان ایران خودرو برگزار شد و صورت‌های مالی و برنامه‌های شرکت به تایید سهام‌داران رسید. طبق تصمیمات مجمع گوهرفام، از محل سود انباشته پایان دوره سه هزار میلیارد ریال سود بین سهام‌داران توزیع خواهد شد.
شرکت دانش بنیان گوهرفام از شرکت‌های زیرمجموعه گروه صنعتی ایران‌خودرو است که با تولید انواع پوشش‌های رنگی، علاوه بر بازار غیرخودرویی، سهم عمده‌ای در تامین انواع لایه‌های رنگ خودرو و سیلرهای درزگیر محصولات ایران‌خودرو دارد.

 

لینک کوتاه خبر : https://eghtesadkhodro.com/?p=52527

منبع ایکوپرس
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.