محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های کشور تا ۱۵ مهر

مرکز مدیریت راه‌های کشور محدودیت‌های ترافیکی در محور‌های مواصلاتی در بازه زمانی ۱۰ تا ۱۵ مهر ماه ۱۴۰۲ را اعلام کرد.

0

اقتصاد خودرو-برابر با اطلاعات دریافتی از مرکز مدیریت راه‌ها تردد موتورسیکلت‌ها به استثنای موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی از ساعت ۱۲ ظهر دوشنبه ۱۰ مهر تا ساعت ۷ صبح شنبه ۱۵ مهر از محور‌های کرج -چالوس، هراز، فیروزکوه، تهران- سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است.
در محور کندوان، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ دوشنبه تا چهارشنبه (۱۰ تا ۱۲ مهر ماه) از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران ممنوع است، همچنین در صورت اعلام مأموران پلیس راه، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از کرج میدان امیرکبیر و آزادراه تهران– شمال به سمت مرزن‌آباد یک طرفه خواهد بود.
بر این اساس تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ جمعه و شنبه (۱۴ و ۱۵ مهر ) از کرج و ابتدای آزادراه تهران–شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به کرج و تهران یک طرفه خواهد بود، همچنین در محور هراز و در صورت افزایش حجم ترافیک و اعلام مأموران پلیس راه، محدودیت یک طرفه مقطعی در روز‌های سه‌شنبه، جمعه و شنبه (۱۱، ۱۴ و ۱۵ مهر ) البته (به استثناء وسائل نقلیه سنگین حامل مواد سوختی و فاسدشدنی) به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس اعمال خواهد شد.
در محور کندوان تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج–چالوس و بالعکس و تردد خودرو‌های تریلر از محور هزار ممنوع است.
تردد خودرو‌های کامیون و کامیونت به استثنای وسائل نقلیه سنگین حامل مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های دوشنبه تا چهارشنبه ۱۰ تا ۱۲ مهر و همچنین از ساعت ۷ تا ۲۴ پنجشنبه و جمعه ۱۳ و ۱۴ مهر از محور هراز ممنوع اعلام شده است.
بر مبنای اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور تردد انواع خودرو‌های تریلر به استثناء وسائل نقلیه سنگین حامل مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های سه‌شنبه و جمعه (۱۱ و ۱۴ مهر ) از مسیر جنوب به شمال محور تهران– فیروزکوه – قائم شهر و بالعکس ممنوع خواهد بود، در محور آستارا– اردبیل و بالعکس، تردد کلیه خودرو‌های کامیون و تریلر به استثناء وسائل نقلیه سنگین حامل مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ سه‌شنبه ۱۱ مهر و همچنین از ساعت ۸ تا ۲۴ پنجشنبه و جمعه (۱۳ و ۱۴ مهر ) ممنوع اعلام شده است.
تردد خودرو‌های کامیون و تریلر به استثناء وسائل نقلیه سنگین حامل مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ سه‌شنبه ۱۱ مهر و همچنین از ساعت ۸ تا ۲۴ پنجشنبه و جمعه (۱۳ و ۱۴ مهر ) در محور قدیم رشت– قزوین و بالعکس ممنوع خواهد بود.
به گزارش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، اجرای این محدودیت‌ها منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها بوده و با توجه به اوضاع ترافیکی، احتمال هرگونه تغییر در ساعت و نحوه اجرا وجود دارد.

 

لینک کوتاه خبر : https://eghtesadkhodro.com/?p=44011

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.