معرفی ۱۰ خودروی لوکس برتر در سال ۲۰۲۰

0

اقتصاد خودرو-خودروهای لیموزین در رتبه بندی امسال خودروهای لوکس جایگاه ویژه ای دارند. رتبه بندی فوق بر اساس میزان فروش این خودروها در سال ۲۰۲۰ انجام گرفته است.

۱- رولز رویس فانتوم

نسل فعلی این خودرو در سال ۲۰۱۷ رونمایی شد و قیمت بالا در کنار امکانات لوکس این خودرو را به یکی از نمادهای اشرافیت تبدیل کرده است. خودرو به دلیل استفاده از سیستم تعلیق پیشرفته و جاذب های ضربه به سرنشینان امکان می دهد صدای بسیار کمی از محیط خارج دریافت کند.

۲- رولز رویس گاست

دیگر نماینده رولز رویس که نسل نخست آن در سال ۲۰۰۹ معرفی شد. نسل فعلی این خودرو از نظر امکانات دارای تشابه زیادی با خودروهای سری ۷ بی ام و است.

۳- بنتلی فلایینگ اسپور

این خودرو دارای ۱۲ سیلندر است و می تواند در چهار ثانیه از سرعت صفر کیلومتر بر ساعت به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. حداکثر سرعت آن نیز حدود ۲۸۰ کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

۴- سری اس بنز

از محبوب ترین ساخته های شرکت دایملر- بنز که به طور ویژه ای در بخش تشریفات نیز از آن ها استفاده می شود. خودروهای این کلاس گران قیمت ترین کلاس در بین خودروهای بنز هستند.

۵- بنتلی ملسین

یک لیموزین چهار در که در ساخت آن از چوب مرغوب طبیعی و الیاف های نانو استفاده شده است. این خودرو هشت سیلندر است و در مقایسه به رقیب اصلی خود یعنی رولز رویس مصرف سوخت کمتری دارد.

۶- بنتلی بنتگایا

این خودرو نخستین بار در سال ۲۰۱۶ وارد بازار شد و بالای ۱۰۰ هزار بوند قیمت داشت. نسل جدید این خودرو ۱۸۲ هزار پوند قیمت دارد.

۷- رولز رویس کولینان

این خودرو در سال ۲۰۱۹ رونمایی شد اما طاحی آن با انتقاداتی هم مواجه شد. این خودرو سنگین بوده و ۳.۵ تن وزن دارد.

۸- رنج روور اس ای وی

این خودرو ۵.۲ متر طول و ۲.۶ تن وزن دارد. بیشتر بخش داخلی این خودرو از الیاف های طبیعی ساخته شده است.

۹- بی ام و آلپینا

یکی از گران ترین محصولات بی ام و با ۲۰۰ هزار پوند قیمت که ۶۶۰ اسب بخار قدرت و یک موتور توربوشارژ دارد.

۱۰- مرسدس ای ام جی اس ۶۵

این خودرو ۴.۲ متر طول دارد و در ۴.۱ ثانیه می تواند از سرعت صفر کیلومتر بر ساعت به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.