مقایسه شورولت تاهو با نیسان آرماد

0

 اقتصادخودرو-بسیاری از خودروهای شاسی بلند هستند که در بازار خواهان زیادی دارند، از جمله این خودروها می توان به شورولت تاهو و نیسان آرماد اشاره کرد که طرفداران خاص خود را دارد. در حقیقت، شورولت تاهو و نیسان آرماد این روز‌ها خودروهای بسیار شیکی هستند و می توان آنها را جزو بهترین سدان ها در نظر گرفت.

برای سال ۲۰۲۱، شورولت تاهو به طور کامل از ابتدا بازسازی شد و اکنون بر روی سیستم تعلیق عقب مستقل سوار می‌شود و حتی یک پیشرانه دیزلی نیز ارائه می‌دهد. تاهو احتمالاً تا زمان ورود گرند چروکی L و گرند واگنیر در بازار شاسی‌بلند‌های فول سایز بدون هیچ چالشی وارد بازار خواهد شد.

نیسان آرمادا خودرو مورد مقایسه دیگر نیز خواهان زیادی نه تنها در آمریکای شمالی بلکه در قاره آمریکا دارد؛ خودرویی کاملا مناسب برای  یک آفرود که با موتور V۸ عرضه می‌شود و فضای زیادی را ارائه می‌دهد.

مقایسه شورولت تاهو و نیسان آرماد + فیلم

مقایسه شورولت تاهو و نیسان آرماد + فیلم

آرماد: نیسان با پشت آمپری دیجیتالی ارائه می‌شود و دارای صفحه نمایش آنالوگی است که رضایت مشتریان را جلب می کند. اکنون سیستم اطلاعات سرگرمی ارتقاء جدی پیدا کرده و اندازه صفحه نمایش لمسی ۱۲.۳ اینچی به صورت مورب و دارای همان رابطی است که برای اولین بار در نیسان روگ دیده شد.

نیسان همچنین دارای یک اسکرولر به عنوان کنترل کننده ثانویه برای صفحه نمایش لمسی اطلاعات سرگرمی است.همچنین دارای Apple CarPlay بی‌سیم است که به کاربران اندرویدی این امکان را می دهد که به Android Auto دسترسی پیدا کنند. همچنین دارای یک شارژر بی‌سیم است که پشت یک دریچه پنهان شده است.

مقایسه شورولت تاهو و نیسان آرماد + فیلم

مقایسه شورولت تاهو و نیسان آرماد + فیلم

سرنشینان عقب صفحه نمایش سرگرمی خود را با ورودی HDMI و USB به صورت استاندارد در تریم پلاتینیوم دریافت می‌کنند. یک جفت هدفون بی سیم نیز به همراه بسته سرگرمی موجود است. ویژگی‌هایی مانند سانروف پانوراما و نمایشگر هدآپ به طور کامل وجود ندارد که نقطه ضعف این خودرو است.

آرمادا با سیستم‌های ایمنی و کمک راننده ارائه می شود، همچنین کروز کنترل هوشمند همراه با نظارت بر نقاط کور و مداخله با تشخیص ترافیک متقابل عقب، ترمز خودکار عقب و هشدار خروج از خط با کمک حفظ بین خطوط، در این خودرو دیده می شود.

تاهو: این غول پیکر شورولت نیز از تنظیمات آنالوگ-دیجیتال آرمادا استفاده می‌کند، اما تنظیمات آن در مقایسه با نیسان بسیار پر جنب و جوش‌تر و مدرن‌تر به نظر می‌رسد. صفحه‌ها ساده و خواندنی هستند و طرح بندی MID نیز کاملاً بصری است. مجموعه‌ای از دکمه‌ها و دستگیره‌ها در سمت چپ فرمان عملکرد‌های مختلف خودرو از جمله ارتفاع سواری، حالت‌های رانندگی سیستم ۴WD، جعبه انتقال و عملکرد تریلر را کنترل می‌کنند.

مقایسه شورولت تاهو و نیسان آرماد + فیلم

با این حال، کنترل‌های مستقیم سیستم HUD ۱۵ اینچی است که به شما امکان می‌دهد ارتفاع، اطلاعات و روشنایی را از طریق سوئیچ‌های ساده تغییر دهید. به طور مشابه با خودرو مورد مقایسه دیگر، صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی ۱۰.۲ اینچی در این خودرو وجود دارد که نسبت به آرمادا کوچک تر است.

اگرچه ویژگی‌های استاندارد کمک راننده در مقایسه با آرمادا کمیاب است، اما این بهترین تریم High Country است که با اکثر سیستم‌های کمک راننده به جز کروز کنترل تطبیقی ​​به صورت استاندارد ارائه می‌شود. ویژگی‌هایی مانند دوربین معکوس، تشخیص عابر پیاده و ترمز و سنسور‌های پارک عقب بخشی از کیت استاندارد هستند.

آرمادا: ممکن است پلت فرم قدیمی باشد، اما منسوخ نشده است. آرمادا بر اساس Y۶۲ Patrol ساخته شده است که از سال ۲۰۱۰ تولید شده است و از همان زمان دارای شاسی و موتور ۵.۶ لیتری V۸ با قدرت ۴۰۰ اسب بخار است.

تاهو:  تاهو با موتور ۶.۲ لیتری V۸ در بازار آمریکای شمالی به فروش می رود که شامل موتور‌های دیزلی نیز می‌شود. گشتاور ۴۶۰ پوند فوتی آن به طور مساوی در سراسر محدوده دور پخش می‌شود و از ۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ دور در دقیقه در دسترس است، به علاوه، قابلیت ردیابی آن در شیب‌ها بیشتر مشهود است.

 

لینک کوتاه خبر : https://eghtesadkhodro.com/?p=8054

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.