نشست همگرایی قطعه سازان و صنعت گران ملی با هماهنگی کویرموتور برگزار شد

نشست همگرایی قطعه سازان و صنعت گران ملی صنعت موتورسیکلت کشور در روز دوشنبه ۱۴۰۲/۰۸/۰۸ در محل دفتر مرکزی کویرموتور برگزار گردید.

0

اقتصاد خودرو-در این گردهمایی، نخست مهندس فریبرز نامور ضمن خیرمقدم و خوش‌آمد گویی به تاریخچه و سابقه بلندمدت همکاری شماری از صنعت گران با کویر اشاره داشت.

در ادامه سجاد هلالی کارشناس واحد بازرگانی داخلی نسبت به معرفی محصولات قدیم و جدید مورد هدف در بومی‌سازی و تولید ملی اقدام نمود و به تولید محصولات جدید به ویژه اسکوتر که در چند سال اخیر پیشرفت چشمگیری داشته و از ۲٪ در سال ۱۳۹۵ به ۵۶٪‌ در سال ۱۴۰۲ رسیده است اشاره داشت.

دکتر مجید رضایی سهامدار و معاونت استراتژی در این نشست به عوامل پراهمیت و موارد مورد لزوم جهت رشد و افزایش توانمندی این قطعه سازان پرداخت و روش‌های توسعه را تشریح نمود.

در ادامه حاضرین که بالغ‌بر ۳۵ شرکت صنعتی و قطعه ساز بودند نسبت به معرفی بیشتر و تبادل نظرات خود مبنی بر این توسعه ادامه دادند.

در خاتمه آقای محسن رضایی سهامدار کویرموتور با اشاره به لزوم حمایت از تولیدات ملی و بومی‌سازی با توجه به رعایت کیفیت و استانداردهای جهانی سخنران پایانی این مراسم بود.

02

 

02

 

04

 

05

 

0A8A5944

 

لینک کوتاه خبر : https://eghtesadkhodro.com/?p=46304

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.