نظارت مستمر مدیران خدمات پس از فروش ایران‌ خودرو بر نحوه ارایه خدمات به مشتریان

در راستای اجرای بهینه طرح خدمات و امداد نوروزی صورت می‌گیرد

مدیران شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، هم‌زمان با تعطیلات نوروزی، از نمایندگی‌های کشیک و ناوگان امدادرسانی ایران‌خودرو بازدید کردند.

0

اقتصاد خودرو-مدیران خدمات پس از فروش ایران‌خودرو به منظور پایش و بررسی کیفیت ارایه خدمات و امدادرسانی به هم‌وطنان در تعطیلات نوروزی، علاوه بر حضور مستمر در ستاد مرکزی شرکت ایساکو که به منظور تسریع در انجام امور مشتریان تشکیل شده، از برخی نمایندگی‌های مجاز و ناوگان امدادرسانی بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت ایساکو، این شرکت از ۲۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ و هم‌زمان با آغاز طرح خدمات و امداد نوروزی ایران‌خودرو، با تشکیل ستاد مرکزی متشکل از معاونان و مدیران، اقدامات نوروزی خود را در راستای بررسی حسن اجرای خدمات آغاز کرده و با برگزاری جلسات مستمر روزانه و برخط با دفاتر منطقه‌ای، بر نحوه‌ ارایه خدمات در تمامی نمایندگی‌ها و همچنین امدادرسانی در مسیرهای مواصلاتی سراسر کشور نظارت ویژه داشتند.

این نظارت‌ها با رویکرد رفع ایراد در محل خودروها در اسرع وقت توسط ناوگان امداد و یا ترخیص در کوتاه‌ترین زمان ممکن پس از دریافت خدمات از نمایندگی‌های مجاز صورت می‌گیرد تا خودروهای متوقف در نمایندگی‌ها به کم‌ترین میزان خود برسند و مشتریان با دریافت خدمات سریع از ادامه تعطیلات خود بهره‌مند شوند.

از ویژگی‌های طرح نوروزی امسال که با ایام ماه مبارک رمضان همراه شده است، پذیرش از افطار تا سحر در شش نمایندگی در شهرهای تهران، قم، شیراز، اصفهان، مشهد و اهواز است و علاوه بر ۳۰۰ نمایندگی مجاز ایران‌خودرو که تا پایان ۱۴ فروردین حتی در ایام تعطیل به صورت کشیک تک‌شیفت و دو شیفت به هم‌وطنان خدمات ارایه می‌دهند، سایر نمایندگی‌ها نیز از پنجم فروردین، در روزهای غیرتعطیل تا پایان نوروز پذیرای مشتریان گروه صنعتی ایران‌خودرو خواهند بود.

گفتنی است تامین قطعات مورد نیاز نمایندگی‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن و افزایش رضایت مشتریان از دریافت خدمات پس از فروش، اولویت نخست شرکت ایساکو است.

لازم به یادآوری است، طرح خدمات و امداد نوروزی ایران خودرو که از یک‌شنبه ۲۷ اسفند آغاز شده است به مدت ۱۷ روز تا پایان ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

دارندگان محصولات ایران‌خودرو برای دریافت خدمات در هر ساعت از شبانه‌روز در سراسر کشور، می‌توانند با مرکز پاسخ‌گویی و امداد ایران‌خودرو به شماره ۰۹۶۴۴۰ تماس حاصل کنند و یا برای ثبت درخواست از خدمات متنوع اپلیکیشن ایساکو ‌و سایت www.096440.com <http://www.096440.com>  بهره‌مند شوند.

 

لینک کوتاه خبر : https://eghtesadkhodro.com/?p=50636

منبع ایکوپرس
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.