واژگونی تویوتا لندکروزر هنگام دریفت در پاکستان

انجام دریفت با خودروهای شاسی‌بلند در کشورهای خاورمیانه امری مرسوم است! مساله‌ای که در فضای مجازی با نام دریفت عربی مشهور شده است و البته در سایر کشورهای منطقه نیز مشابه چنین حرکاتی دیده می‌شود.

0

اقتصاد خودرو –  یکی از آخرین ویدیوها مربوط به ساحل شنی در پاکستان است، جایی که راننده سعی می‌کند تویوتا لندکروزر را روی دو چرخ نگه دارد اما نتیجه آن واژگونی خودرو است. می‌توان گفت که تلاش راننده نتیجه‌بخش بوده است، چرا که حداقل در جریان این حرکت نمایشی به کسی برخورد نکرد!

این حادثه در ساحل گدانی در منطقه بلوچستان پاکستان رخ داد که چند نفر آن را با تلفن‌های خود ضبط کردند. در این فیلم تویوتا لندکروزر J200 سفید رنگ را می توان دید که با سرعت زیاد به منطقه دریفت نزدیک می‌شود. راننده برای سر خوردن روی ماسه‌های خیس مانور می‌دهد تا خودرو روی دو چرخ قرار گیرد اما همان‌طور که می‌توان حدس زد، انجام چنین کاری با یک شاسی‌بلند دو و نیم تنی نتیجه جالبی به همراه نخواهد داشت!

تویوتا لندکروزر در حال انجام این مانور به یک دست‌انداز در ساحل برخورد می‌کند و واژگون می‌شود. بلافاصله نیز یک تویوتا هایلوکس مشکی رنگ به این خودرو نزدیک می‌شود تا به سرنشینان درون آن امدادرسانی کند.

لینک کوتاه خبر :https://eghtesadkhodro.com/?p=22209

منبع خودرو بانک
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.