پاسخ وزارت صمت به ابهامات در واردات خودرو

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت در ویدئویی به ابهامات موجود در فضای مجازی در خصوص واردات خودرو پاسخ داد.

0

اقتصادخودروآقای امید قالیباف افزود: در حال حاضر در شرایط و مقطعی هستیم که کار ثبت نام از متقاضیان خودرو‌های وارداتی در حال انجام است.

وی با اشاره به مطرح شدن برخی ابهامات درباره خودرو‌های وارداتی در فضای مجازی ادامه داد: ما هدفمان این نیست که با دریافت ۵۰۰ میلیون تومان از متقاضیان خرید خودرو‌های وارداتی بدون هیچ اطلاع رسانی از نوع خودرو و زمان تحویل خریداران را سردرگم کنیم و هیچ اطلاعاتی را در اختیارشان قرار ندهیم.

سخنگوی وزارت صمت توضیح داد: به ما حق بدهید که بخشی از ابهامات به دلیل اقتضائات مربوط به تحریم قابل اطلاع رسانی نیست، اما زمانی که شما در بازه زمانی مشخص خودرو را در سامانه ثبت نام و خریداری می‌کنید متوجه همه چیز خواهید شد. بدین معنا که انتخاب‌هایی را که عرضه کنندگان در سامانه قرار می‌دهند، همه اطلاعات شامل مدل خودرو و کشور مربوطه به صورت شفاف برای انتخاب شما وجود دارد و پس از مشاهده این مراحل ادامه فرایند تکمیل وجه و دریافت خودرو را طی خواهید کرد.

قالیباف با اشاره به زمان تحویل خودرو‌های وارداتی پس از تکمیل ثبت نام و واریز وجه گفت: زمان تحویل سه ماهه اعلام شده و علت آن هم این است که خودرو‌ها برای ما تولید نشصده اند که توسط شرکت‌های سازنده برای ما کنار گذاشته باشند بلکه پس از سفارش خودرو باید تولید و حمل شود که مقداری زمان‌بر است، اما خیالتان راحت باشد در زمان مقرر سه ماه و احیاناً زودتر یا دیرتر که در قرارداد ذکر می‌شود خودرو به دست شما خواهد رسید.

 

لینک کوتاه خبر : https://eghtesadkhodro.com/?p=36447

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.