پیام تبریك مدیرعامل بیمه دانا به مناسبت سال‌روز تأسیس آن

دکتر رضا جعفری مدیرعامل بیمه دانا با صدور پیامی فرارسیدن پنجاهمین سال‌روز تأسیس بیمه دانا را به کارکنان و شبکه فروش این شرکت تبریک گفت.

0

اقتصاد خودرو-به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، متن این پیام به شرح زیر است:

چو دانا نماید به کاری درنگ                به پیروزی آرد جهانی به چنگ (حکیم ابوالقاسم فردوسی)

آغاز پنجاهمین سال‌روز تأسیس شرکت بزرگ بیمه دانا، سفری پُر از افتخار را در طول تاریخ صنعت بیمه کشور به نمایش می‌گذارد. در نیم قرن پیش‌رو، تعهد و نوآوری‌ای که بیمه دانا به این صنعت ارائه داده، داستانی ماندگار از تلاش و پشتکار است.
در این پنجاه سال، بیمه دانا نه‌تنها به عنوان یک شرکت بیمه، بلکه به عنوان نمادی از کیفیت، اعتماد و توانمندی در صنعت بیمه کشور شناخته شده است. نقش بیمه دانا به‌‌عنوان پیشرو در ارائه خدمات بیمه و مدیریت ریسک، چشم‌اندازی بلندمدت را برای ارتقاء امنیت مالی و اقتصادی جامعه خود داشته است.
پنجاه سال تلاش، پنجاه سال ارتقاء استانداردهای بیمه و پنجاه سال پشتیبانی از مشتریان باارزش، این روز باشکوه را به نمادی از دانایی و توانایی، اطمینان، تعهد و کارآفرینی بدل کرده است، به‌گونه‌ای که در تاریخ بیمه دانا برجسته شده است.
13 آذرماه، تقارن هر ساله روز ملی بیمه‌ و سال‌روز تأسیس و حیات شرکت بزرگ بیمه‌ دانا را به فال نیک گرفته و در آستانه‌ آغاز پنجاه ‌سالگی این شرکت، با افتخار، برگ زرین دیگری از عملکرد و سابقه‌ درخشان بیمه‌ دانا را در مسیر خدمت‌رسانی و ارتقاء صنعت بیمه کشور ورق می‌زنیم.
بیمه‌ دانا خانواده‌ای متعهد، حرفه‌ای و کارآمد از مجموعه پرسنل ستادی، شعب و شبکه فروش است که همواره خدمت‌رسانی به بیمه‌گذاران را با بیشترین کمیت و بالاترین کیفیت، مهم‌ترین و اصلی‌ترین اولویت خویش قرارداده است.
شرکت بیمه دانا به‌دنبال ترسیم چشم‌انداز و مسیرِ نیلِ به اهداف خویش، از ابتدای سال 1401 تاکنون توانسته است به‌صورت جدی با اجرای استراتژی توسعه بازار و نقش مثبت آن در بهبود شاخص‌های عملکردی رکوردهای جدیدی از خود به‌جا بگذارد و نه‌تنها سال 1401 را با موفقیتی بزرگ پشت‌سر بگذارد، بلکه در شش ماهه‌ اول سال‌جاری نیز به تحقق بودجه پيش‌بينی‌شده و بالغ بر ۱۰۰ درصدی دست یابد.
رعایت اصول حرفه‌ای، مدیریت بهینه ریسک، توجه به سرمایه انسانی، حمایت از نمایندگان و شبکه فروش، ایجاد رضایتمندی حداکثری بیمه‌گذاران، تعامل بیشتر ستاد و صف و اجرای برنامه‌های راهبردی هم‌سو با تقویت حوزه سرمایه‌گذاری، همواره و پیوسته از جمله‌ اهداف و برنامه‌هایی بوده که با گذشتِ بیش از یک‌سال، موجب رشد پرشتاب و موفقیت‌های بسیارِ این شرکت شده است و امیدوارم این پیشرفت مستمر باعث رضایتمندی بیش از پیش مشتریان و توسعه بیشتر در آینده باشد.
بی‌تردید حرکت بیمه دانا در مسیر خدمت‌رسانی، فرهنگ‌سازی و نوآوری در عرصه خدمات بیمه‌ای استاندارد و روزآمد، هم‌سو با سیاست‌های کلان صنعت بیمه کشور، نقشی برجسته و ارزشمند در مسیر تحقق ایرانی امن و آباد را برای مردم عزیز کشورمان ایفاء می‌کند.
بدین‌وسیله ضمن گرامی‌داشت و تبریک این روز به اهالی صنعت بیمه، در آستانه‌ پنجاه سالگی شرکت بیمه دانا، سال‌روز تأسیس این شرکت بزرگ را به خانواده متعهد، توانمند، پُرتلاش و دلسوز آن تبریک می‌گویم و برای ایشان، روزگاری سرشار از پویایی، پایداری و پیروزی آرزو دارم.

 

                                                                                                                                                      رضا جعفری
مدیرعامل

 

لینک کوتاه خبر : https://eghtesadkhodro.com/?p=46402

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.