پیام تبریک معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی به مناسبت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای

معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی در پیامی 8 اردیبهشت، روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای را تبریک گفت.

0

به گزارش اقتصاخودرو، متن پیام دکتر امیرعباس منوچهری به شرح زیر است:

همکاران محترم مهندسین بهداشت حرفه‌ای

28 آوریل( 8 اردیبهشت ماه سال 1401) از سوی سازمان بین المللی کار(ILO) به عنوان روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای با هدف نهادینه کردن فرهنگ کار سالم و ایمن در دنیا نامگذاری شده است. فرهنگی که در آن حق داشتن یک محیط کار ایمن و سالم در همه سطوح محترم شمرده می‌شود؛ دولت، کارفرمایان و کارگران به طور فعال در تأمین یک محیط کار ایمن و سالم از طریق سیستمی که حقوق، مسئولیت‌ها و وظایف تعریف شده دارد، مشارکت می‌کنند و در آن اصل پیشگیری بالاترین اولویت را دارا می‌باشد.

در جریان پاندمی کووید 19 مشاهده کردیم که در اختیار داشتن یک سیستم ایمنی و بهداشت حرفه‌ای قدرتمند( که شامل مشارکت و همکاری همه جانبه دولت‌ها، کارفرمایان،کارگران، عوامل اجرایی سلامت عمومی و کلیه مقامات در سطوح ملی و محلی می باشد)، جهت حفاظت از محیط‌های کار و صیانت از ایمنی و سلامت کارگران بسیار حیاتی است.

لذا شعار روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای سال جاری تحت عنوان ” با همکاری یکدیگر فرهنگ ایمنی و بهداشت مثبتی را بسازیم” بر ضرورت مشارکت آحاد جامعه در ایجاد سیستم‌های ایمنی و سلامت شغلی تمرکز دارد. اینجانب ضمن تبریک روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای از زحمات خالصانه تلاشگران عرصه سلامت به ویژه مهندسین محترم بهداشت حرفه‌ای سازمان تأمین اجتماعی قدردانی نموده و از خداوند متعال سلامتی و توفیق روزافزون خدمت به بیمه‌شدگان عزیز را برایتان مسألت می‌نمایم.

لینک کوتاه خبر:https://eghtesadkhodro.com/?p=16528

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.