پیام مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در پیامی فرارسیدن روز خبرنگار را به فعالان این عرصه تبریک و شاد باش گفت.

0

اقتصاد خودرو-به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، متن پیام محمد حسین صوفی که روز سه شنبه 17 مرداد 1402 منتشر شد، به شرح زیر است:

 

“به نام خداوند لوح و قلم”

در عصر حاضر که عصر ارتباطات نام گرفته است، نقش و تأثیر رسانه‌ها که اعضای آنرا شما خبرنگاران سخت کوش و پر تلاش تشکیل می‌دهید بر کسی پوشیده نیست. فرهیختگانی که در مسیر آگاهی بخشی و بیداری جامعه گام برمی‌دارید و در راه رسیدن به اهداف والای کشورمان و رشد و توسعه فرهنگی از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنید.

 

هفدهم مرداد ماه، روز خبرنگار که با نام شهید محمود صارمی همراه است فرصت مغتنمی است تا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگاران شهید و ادای احترام به روح پاک شهدای راه اطلاع رسانی و حقیقت گویی، از همراهی خبرنگاران، نویسندگان و روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و آزادگان عرصه اطلاع رسانی صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم.

 

در این روز بزرگ از ایزد منان برای همه تلاشگران این عرصه توفیق و تداوم سلامت، سعادت، سرافرازی و سربلندی مسألت دارم و از شما خبرنگاران عزیز دعوت می کنم تا در رالی تور گردشگری خانوادگی که به پاس قدردانی از تلاش های شما خبرنگاران عزیز و ایجاد شور و نشاط اجتماعی برگزار خواهد شد شرکت نمایید.

 

لینک کوتاه خبر : https://eghtesadkhodro.com/?p=41814

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.