چری اکسید LX وارد بازار روسیه می‌شود

چری به عنوان فعال‌ترین خودروساز چینی در زمینه صادرات، از سال‌ها پیش در بازار روسیه فعال بوده است.این برند اخیرا در روسیه فعال‌تر شده است که علت آن خروج برندهای بین‌المللی از بازار روسیه است. زیرشاخه لوکس چری اکسید نیز در روسیه فعالیت گسترده‌ای دارد و اکنون چری اکسید TXL با موتوری قوی‌تر از بازار چین به دست روس‌ها خواهد رسید.

0

اقتصاد خودرو – تاکنون کراس‌اوورهای خانواده چری اکسید TXL تنها با پیشرانه 1.6 لیتری TGDi (مشترک با تیگو 8) تولید می‌شدند که 186 اسب‌بخار قدرت و 275 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. حال چری قصد دارد اکسید TXL‌ را با موتور دولیتری توربوشارژر SQRF4J20C به دست مشتریان روسی برساند که حداکثر 197 اسب‌بخار قدرت و 375 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این موتور به همراه گیربکس هفت سرعته دوکلاچه با ضرائب دنده اصلاح شده به دست مشتریان خواهد رسید.

این موتور پیش از این در چری اکسید VX که کراس‌اوور بزرگتری است مورد استفاده قرار گرفته بود. برای آن‌که بازار کراس‌اوور بزرگتر خانواده یعنی چری اکسید VX‌ به مخاطره نیافتد، مهندسان چری اندکی از قدرت و گشتاور موتور در مدل TXL کاسته‌اند. نسخه اصلی پیشرانه دو لیتری توربوشارژر چری 249 اسب‌بخار قدرت و 385 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. اکنون اکسید TXL با موتور 1.6 TGDI از 4.0 تا 4.25 میلیون روبل برای مشتریان روسی هزینه دارد و انتظار می‌رود تا مدل دو لیتری توربو این خودرو گران‌ترین تیپ موجود از اکسید TXL‌ باشد.

 

 

لینک کوتاته خبر :https://eghtesadkhodro.com/?p=22735

منبع خودرو بانک
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.