عرضه گازوئیل ناوگان جاده‌ای مطابق با سهمیه صورت می گیرد

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی:

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد عرضه گازوئیل ناوگان حمل بار و مسافر مطابق با سهمیه آن‌ها درسراسر کشور انجام می‌پذیرد.

0

اقتصادخودرو-شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، پیرو خبر سایت باشگاه خبرنگاران جوان با عنوان «اعتصاب یا کمبود گازوئیل، چرا کامیونداران اقلام اساسی را به مقصد نمی‌رسانند؟»  توضیحاتی ارائه داده است.

سهمیه گازوئیل ناوگان حمل ونقل دیزلی (اعم از باری و مسافری) برون شهری مطابق با مصوبه هیأت وزیران و براساس عملکرد (پیمایش) آن‌ها است که توسط سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای از طریق صدور بارنامه حمل بار یا صورت وضعیت حمل مسافر احصاء و به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران جهت تعیین سهمیه (مطابق با عملکرد) ابلاغ می‌شود.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران مطابق با عملکرد اعلام شده از سوی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، نسبت به تعیین سهمیه گازوئیل ناوگان اقدام و سهمیه تعلق گرفته را در کارت هوشمند سوخت آن‌ها شارژ می‌کند.

توزیع گازوئیل در جایگاه‌های عرضه سوخت سراسر کشور متناسب با سهمیه روزانه ناوگان بخش حمل ونقل، توسط مناطق عملیاتی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به نحوی انجام می‌پذیرد که جایگاه‌های عرضه سوخت محور‌های مواصلاتی در سراسر کشور، نفت گاز (گازوئیل) مورد نیاز بخش حمل ونقل را درطول مدت شبانه روز تأمین کنند.

این شرکت علاوه برتحویل گازوئیل به ناوگان حمل و نقل دیزلی با استفاده از کارت هوشمند سوخت و مطابق با سهمیه آنها، در تعدادی از جایگاه‌های منتخب سراسر کشور (هر شهرستان یک باب جایگاه) با کارت اضطراری نسبت به تحویل نفت گاز (گازوئیل) با نرخ ۶ هزار ریال (شش هزار ریال) به ازای هرلیتر به ناوگان جهت مواقع اضطراری اقدام می‌کند.

تشدید نظارت و کنترل بر عملیات عرضه گازوئیل در جایگاه‌های عرضه سوخت سراسر کشور در برنامه‌های روزانه مناطق عملیاتی شرکت‌های پخش فرآورده‌های نفتی ایران قراردارد و در مواردی که نیاز به افزایش سهمیه جایگاه باشد، نسبت به تقویت سهمیه آن‌ها اقدام خواهد شد.

رانندگان در صورت مواجهه با عدم عرضه گازوئیل در جایگاه ها، فوراً مراتب را با شماره تلفن درج شده در محل جایگاه‌های عرضه سوخت و یا شماره پیامگیر ۰۹۶۲۷ گزارش کنند.

 

لینک کوتاه خبر : https://eghtesadkhodro.com/?p=15150

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.