اعلام آمار مرحله دوم قرعه‌کشی سامانه یکپارچه، 2.2 میلیون ثبت‌نام فقط برای پژو پارس!

مراسم قرعه‌کشی مرحله دوم فروش فوق‌العاده، پیش‌فروش، مشارکت در تولید عادی و ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت سامانه یکپارچه خودرو با حضور نهادهای نظارتی و نمایندگان شرکت‌های خودروساز به میزبانی ایران‌خودرو برگزار شد.

0

به گزارش اقتصادخودرو، مراسم قرعه‌کشی مرحله دوم فروش فوق‌العاده، پیش‌فروش، مشارکت در تولید عادی و ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت سامانه یکپارچه خودرو با حضور نهادهای نظارتی و نمایندگان شرکت‌های خودروساز به میزبانی ایران‌خودرو برگزار شد. در این مرحله از طرح فروش یکپارچه، ۲۷ محصول خودروسازان کشور شامل ایران‌خودرو، سایپا، بهمن موتور، آرین پارس موتور، فردا موتور و خودروسازی ایلیا در قالب فروش‌های عادی، فوق‌العاده، پیش‌فروش، مشارکت در تولید و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت عرضه شد.

درحالی‌که قرار بود نتایج این قرعه‌کشی در ساعت 17 روز یکشنبه 2 مرداد اعلام شود، طبق اعلام سامانه یکپارچه، به دلیل مشکلات فنی این کار با چند ساعت تأخیر انجام گرفت. برندگان نهایی از صبح دوشنبه (سوم مرداد) تا پایان پنجشنبه (ششم مردادماه) مهلت دارند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی خودروسازان مطابق با بخش‌نامه‌های فروش، نسبت به واریز وجه اقدام کنند و در صورت عدم پرداخت، نفرات فهرست ذخیره جایگزین خواهند شد.

اما هم‌زمان با انجام قرعه‌کشی، آمار ثبت‌نام‌ کنندگان مرحله دوم فروش خودرو در سامانه یکپارچه هم اعلام شده است. این آمار نشان می‌دهد که فروش فوری پژو پارس بیشترین تقاضا را داشته و 2 میلیون و 221 هزار نفر فقط این خودرو را ثبت‌نام کرده‌اند. این در حالی است که ظرفیت فروش پژو پارس تنها 4,500 دستگاه است. در رتبه دوم هم پژو 206 تیپ 2 با یک میلیون و 142 هزار دستگاه قرار دارد. ظرفیت فروش این خودرو اما از حتی از پارس هم کمتر بوده و تنها 3 هزار دستگاه است. این در حالی است که بخشی از همین ظرفیت اندک به طرح جوانی جمعیت اختصاص دارد؛ بنابراین شانس برنده شده ثبت‌نام کنندگان این دو محصول ایران‌خودرو بسیار اندک خواهد بود.

لینک کوتاه خبر:https://eghtesadkhodro.com/?p=26000

 

منبع چرخان
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.