نسل جدید مدل کوپر الکتریکی

مینی اولین عکس از اتاق نسل جدید مدل کوپر الکتریکی را منتشر کرد. این ماشین اولین مدل از سری جدید محصولات مینی است و قرار است چند هفته دیگر در نمایشگاه خودروی مونیخ رونمایی شود.

0

اقتصاد خودرو-تصاویری که مینی منتشر کرده نشان می‌دهد اتاق ماشین ساده‌تر از قبل طراحی شده است. الهام‌بخش این سادگی، اولین مدل مینی است که در سال ۱۹۵۹ تولید شد و روی داشبورد به جز فرمان، یک ردیف کلید و سرعت‌سنج چیز دیگری نبود.

اقتصاد خودرو

مهم‌ترین بخش اتاق، نمایشگر گردی است که در وسط داشبورد قرار دارد. همه اطلاعات از جمله سرعت، نقشه و اطلاعات تلفن همراه راننده روی این صفحه نمایش داده می‌شود. روکش داشبورد پارچه‌ای است که با چراغ نورانی شده است. راننده می‌تواند رنگ این چراغ را تغییر دهد. مثلا اگر حالت اسپرت را برای ماشین انتخاب کند، چراغ‌های روی داشبورد قرمز می‌شود.

این چهارمین نسل از مینی کوپر است که تحت مالکیت ب‌ام‌و تولید می‌شود. ب‌ام‌و برای ساخت این ماشین با کارخانه چینی گریت‌وال همکاری می‌کند و قرار است مدل‌ الکتریکی در چین و مدل‌ بنزینی در انگلستان تولید شود. رسانه‌ها عکس‌هایی از ماشین منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهد طرح چراغ‌ها و جلوپنجره عوض شده، اما فرم ماشین نسبت به قبل تغییر زیادی نکرده است.

لینک کوتاه خبر : https://eghtesadkhodro.com/?p=41421

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.