طی پنج ماه؛ تسهیلات بانک کارگشایی گره گشای مشکلات بیش از 112 هزار نفر شد

پرداخت تعداد وام قرض الحسنه و جعاله بانک کارگشایی در مجموع طی پنج ماه ابتدای سال جاری از مرز 112 هزار فقره عبور کرد.

0

اقتصاد خودرو-به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، بانک کارگشایی یکی از واحدهای تابعه بانک ملی ایران است که به منظور رفع نیازهای فوری و احتیاجات ضروری افراد محروم و نیازمند جامعه از فروردین تا پایان مرداد ماه امسال با پرداخت وام قرض الحسنه و جعاله رفع احتیاجات ضروری به ارزش 18 هزار و 469 میلیارد ریال گره گشای مشکلات  112 هزار و 829 نفر شد.

بانک کارگشایی می کوشد در مواقع ضروری با حداقل زمان در ازای ترهین طلاآلات با پرداخت تسهیلات جعاله و وام قرض الحسنه برای کمک هزینه درمان، کمک هزینه تحصیلی، تهیه جهیزیه، ودیعه مسکن و … در کنار مشتریان خود باشد.

بانک کارگشایی در مدت پنج ماه نخست سال نیز تعداد 42 هزار و 487 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به ارزش بیش از یک هزار و 962 میلیارد ریال و تعداد 70 هزار و 342 فقره تسهیلات جعاله به ارزش 16 هزار و 507 میلیارد ریال پرداخت کرده است.

لازم به ذکر است، آمارها نشان می دهد پرداخت تسهیلات جعاله و قرض الحسنه بانک کارگشایی در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل به ترتیب 56 درصد و 77 درصد رشد داشته است.

بانک کارگشایی به عنوان یکی از واحدهای بانک ملی ایران در حال حاضر با ۱۳ شعبه و ۴۲ دایره فعال در سراسر کشور مشغول ارائه خدمات متمایز و منحصر بفرد از جمله پرداخت وام قرض الحسنه، اعطای تسهیلات جعاله احتیاجات ضروری، نگهداری و حفاظت از طلا و جواهرات مشتریان، تخصیص صندوق امانت به مشتریان، افتتاح انواع حساب های بانکی، خدمات بانکداری الکترونیک و… به مشتریان ارجمند خود است.

 

لینک کوتاه خبر : https://eghtesadkhodro.com/?p=43391

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.