اجرای ۴ هزار بازرسی در حوزه حمل‌ونقل درون شهری و برون شهری

در شش ماه ابتدای امسال ۴ هزار مورد بازرسی توسط بازرسان ادارات کل صمت استان‌ها از ناوگان حمل و نقل درون شهری و برون شهری کالا و مسافر انجام شد.

0

اقتصاد خودرو- اکبر تقوی معاون بازرسی و نظارت بر خدمات سازمان حمایت تولیدکنندگان و مصرف کنندگان ضمن اشاره به فعالیت‌ها و عملکرد ادارات کل صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور در بخش حمل و نقل درون شهری و برون شهری (کالا و مسافر) در شش ماهه اول ۱۴۰۲ بیان داشت: طبق آمار ارائه شده طی این مدت، تعداد ۴ هزار و ۶۸۳ فقره بازرسی و نظارت از ناوگان حمل و نقل درون و برون شهری کالا و مسافر توسط بازرسان ادارات کل صنعت، معدن و تجارت استان‌ها در سراسر کشور انجام شده است.

این مقام مسئول اظهار کرد: طی همین مدت از مجموع بازرسی‌های صورت گرفته، تعداد ۴۱۹ فقره پرونده تخلف در این دو بخش تشکیل که ارزش پرونده‌های متشکله بیش از ۴۵ میلیارد ریال است.

تقوی شوازی با بیان این مطلب افزود: گزارش‌های رسمی نشان می‌دهد از کل تخلفات ثبتی طی مقطع زمانی یاد شده در حوزه حمل و نقل درون شهری و برون شهروی ۷۴ درصد مربوط به گرانفروشی و ۱۸ درصد مربوط به عدم درج قیمت و نصب نرخنامه می‌باشد که موضوع برای رسیدگی و صدور رای به ادارات تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

معاون بازرسی و نظارت بر خدمات سازمان حمایت در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه مراتب را از طریق مراجعه حضوری به ادارات صمت شهرستان‌ها و یا تماس با تلفن ۱۲۴ ادارات کل صنعت، معدن و تجارت استان‌ها اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد پیگیری و رسیدگی قرار گیرد.

 

لینک کوتاه خبر:https://eghtesadkhodro.com/?p=45758

منبع باشگاه خبرنگاران
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.