ارائه سوخت باید براساس پیمایش انجام شود

سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز:

دهقانی نیا گفت: ارائه سوخت باید براساس پیمایش انجام شود تا جلوی قاچاق گرفته شود.

0

اقتصاد خودرو- حمیدرضا دهقانی نیا سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: موضوع لوازم و قطعات یدکی خودرو جزء اولویت‌های حوزه مقابله با قاچاق کالا و ارز است به طوری که باید گلوگاه‌های قاچاق در مبادی کشور گرفته شود.

او گفت: تاکنون بیش از ۵۰ میلیون کد رهگیری صرفا در لوازم و قطعات یدکی صادر شده است.

دهقانی نیا گفت: باطری و کمک فنر خودرو کالا‌های اولویت دار مبارزه با قاچاق بودند و بقیه شامل ۵۵ قلم می‌شوند و این اقلام از ۱۵ مرداد به بعد آماج هدف و حملات مبارزه با قاچاق در سطح عرضه و دیگر گلوگاه‌ها قرار خواهند گرفت.

سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: ارائه سوخت باید براساس پیمایش سوخت انجام شود تا جلوی سوخت قاچاق گرفته شود، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در این مدت، توانسته بخشی از وظایف محول شده را به سرانجام برساند.

دهقانی نیا با بیان اینکه امکان استعلام اصالت کالا در حوزه‌های پرمصرف دیگر نیز فراهم شده است، گفت: در حوزه لوازم‌خانگی که بهای محصولات بسیار بالا است، مردم می‌توانند پیش از خرید کالا، با نصب نرم‌افزار کاربردی سامانه جامع تجارت، از مواردی همچون «شرکت واردکننده» اطلاع یابند. همچنین افراد می‌توانند با مراجعه به سامانه irangs.ir و ثبت اطلاعات لوازم‌خانگی خریداری شده، اطلاعات مربوط به خدمات پس از فروش کالا نیز دریافت کنند.

 

لینک کوتاه خبر:https://eghtesadkhodro.com/?p=40692

منبع باشگاه خبرنگاران
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.