امشب، آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان طرح جایگزینی با محصولات سایپا

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: متقاضیانی که موعد تحویل خودروی آن‌ها سال ۱۴۰۳ اعلام شده تا امروز شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ می‌توانند برای انتخاب خودرو‌ها به سامانه یکپارچه فروش خودرو مراجعه کنند.

0

اقتصاد خودرو-مهدی تقدسی مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: امشب اخرین مهلت ثبت نام  بازگشایی سامانه یکپارچه برای متقاضیان طرح جایگزینی با محصولات سایپا است و این ثبت نام تمدید نخواهد شد.

تقدسی در پاسخ به این سوال که آیا برنامه ای برای ثبت نام خودرو برای روز پدر و دهه فجر دارید یا خیر؟ گفت:در حال حاضر بخشنامه ای در این خصوص به دست ما نرسیده است.

او گفت: به عنوان مثال شرکت خودروسازی ایران خودرو تمام تعهدات خود تا سال آینده را داده است و تا چیزی به ما ابلاغ نشود نمی توانیم اعلام کنیم و تا امروز هم چیزی در این مورد نداشته ایم.

گفتنی است، خودروهای عرضه شده در این مرحله، با توجه به اعلام شرکت سایپا، خودروهای کوئیک GX- L و کوئیک GXR- L با روش فروش فوق العاده و موعد تحویل حداکثر سه ماهه شامل پیش فروش فصل‌های بهار تا زمستان ۱۴۰۳ است؛ در این طرح تبدیل، همه متقاضیان خودرو از همه خودروسازان می‌توانند یکی از این دو خودرو را انتخاب کنند.

 

لینک کوتاه خبر:https://eghtesadkhodro.com/?p=48256

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.