بررسی رفع مشکل تردد موتورسیکلت های سنگین با همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و پلیس راهور

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در جلسه ای مشترک به بررسی موضوعات و زمینه های همکاری مشترک در حوزه حمل و نقل و گردشگری پرداختند.

0

اقتصادخودرو-به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، این جلسه با حضور دکتر محمدحسین صوفی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و سردار سرتیپ پاسدار محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ برگزار و زمینه های همکاری مشترک و بهره گیری از ظرفیت های موجود در مسیر تسهیل در تردد مسافران و … مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

موضوع تردد موتورسیکلت های سنگین در کشور و مشکلات مرتبط از موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح و مقرر شد کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به عنوان متولی امر ساماندهی وسایل نقلیه و صدور پلاک های تردد بین المللی و تاریخی در اقدامی مشترک با پلیس راهنمایی و رانندگی با در نظر گرفتن موارد امنیتی، انتظامی نسبت به برنامه ریزی جهت تسهیل در تردد این نوع موتورسیکلت ها اقدام کند.

برگزاری جلسات مشترک با مسئولان کشور عراق در خصوص رفع مشکلات مربوط به زائران و مسافرانی که با خودروی شخصی به این کشور سفر می کنند ازدیگر موارد مطروحه در جلسه فوق بود.

ساخت و تجهیز استراحتگاه ها و تفرجگاه های بین راهی در 1400 نقطه حادثه خیز به منظور پیشگیری از بروز تصادفات، طراحی نرم افزار خروج و گذرموقت خودروها و ایجاد سهولت در امر تردد مسافران، ساماندهی خودروسوارها از سوی شرکت های مورد تأیید پلیس، جذب و ساماندهی امداد خودروها و شرکت های خودروساز و وارد کننده خودرو که با کانون همکاری دارند، از دیگر موضوعاتی بود که توسط محمدحسین صوفی و سردار محمدحسین حمیدی مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

 

لینک کوتاه خبر : https://eghtesadkhodro.com/?p=31333

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.