بررسی فنی مینی ون M4 فردا موتورز

با رونمایی از محصول جدید فردا موتورز خبرنگار ما به معرفی و بررسی مشخص فنی این محصول پرداخته است.

0

به گزارش اقتصاد خودرو، با رونمایی از محصول جدید فردا موتورز خبرنگار ما به معرفی و بررسی مشخص فنی این محصول پرداخته است.

در خصوص مشخصات فنی مینی ون M4 باید گفت که این خودرو محصول شرکت دانگ فنگ بوده و با نام فورتینگ M4 شناخته می شود. این محصول که قرار است توسط شرکت فردا موتورز به تولید برسد از طراحی بسیار خوبی برخوردار بوده که به طور مشخص می توان به جلو پنجره بزرگ، طراحی خاص چراغ ها که بی شباهت به چراغ محصولات لکسوس نیست، رینگ های جذاب و قطعات کرومی روی بدنه اشاره کرد.

چیدمان صندلی های مینی ون M4 به صورت 3-2-2 است و در ردیف دوم از 2 صندلی مجزا بهره می برد. از لحاظ متریال داخلی، این محصول از کیفیت قابل قبولی برخوردار است  FMC M4 از امکاناتی نظیر رادار نقطه کور، دوربین ۳۶۰ درجه، اتو هلد، ترمز پارک برقی، رانندگی خودکار بین خطوط، سنسور نور و باران، رادار خطی، گرم‌کن و سردکن صندلی های ردیف اول و دوم، ماساژور تطبیقی صندلی راننده، تنظیم برقی صندلی های ردیف اول و دوم (با قابلیت تنظیم عرضی صندلی های ردیف دوم)، کروز کنترل تطبیق پذیر، تهویه اتوماتیک (تهویه مستقل سرنشینان عقب)، سیستم پاک‌سازی هوا، ۸ کیسه هوای ۱۲ نقطه ای، هشدار برخورد از جلو، نوربالای خودکار و… بهره می برد و می توان آن را یکی از مجهزترین خودروهای بازار ایران برشمرد.

فردا موتورز M4 از یک پیشرانه 4 سیلندر 1.5 لیتری توربوشارژ که می تواند 195 اسب بخار قدرت و 285 نیوتن متر گشتاور تولید کند، بهره می برد.

 

لینک کوتاه خبر:https://eghtesadkhodro.com/?p=19453

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.