برگزاری رالی های گردشگری و راه اندازی نمایشگاه خودروهای تاریخی با همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و منطقه ویژه ایرانیان

از سوی مدیران عامل دو مجموعه تأکید شد:

تفاهم نامه همکاری های اتومبیلرانی، گردشگری، صدور اسناد و مدارک بین المللی رانندگی و صنایع دستی میان کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و منطقه ویژه ایرانیان امضاء شد.

0

اقتصادخودرو-به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، این تفاهم نامه روز شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ در نشست مشترک محمد حسین صوفی رئیس هیأت مدیره و و مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و سیدجواد موسوی مدیرعامل منطقه ویژه ایرانیان به امضاء رسید.

بر اساس این تفاهم نامه برگزاری رالی تورهای گردشگری ملی و بین المللی ویژه انواع وسیله های نقلیه موتوری، همایش های خودرویی و ایجاد نمایشگاه های دائمی یا موقت خودروهای تاریخی، ایجاد فروشگاه های زنجیره ای صنایع دستی، برگزاری حراج های ملی و بین‌المللی آثار فاخر صنایع دستی کشور و برگزاری رویدادهای آموزشی و ورزشی در دستور کار دو طرف قرار گرفت.

محمدحسین صوفی در آیین امضاء این تفاهم نامه با اشاره به زیر ساخت های وسیع ایجاد شده در سرزمین ایرانیان، این اقدام را نشانگر تعهد و وطن دوستی سرمایه گذاران و متولیان امر دانست و اضافه کرد: کانون جهانگردی و اتومبیلرانی بر اجرای کامل مفاد این تفاهم نامه در غالب یک برنامه مدون اجرایی تأکید دارد.

سید جواد موسوی مدیر عامل سرزمین ایرانیان نیز با اشاره به ظرفیت های بین المللی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی مشارکت و همراهی کانون در اقدامات مجموعه خود را باعث توسعه فعالیت ها و راهگشا خواند.

در پایان مقرر شد تا کارگروهی با عضویت نمایندگان دو طرف دستور العمل زمانبندی و اجرایی مفاد تفاهم نامه را به زودی تنظیم و به منظور اجرا ارائه کند.

 

لینک کوتاه خبر : https://eghtesadkhodro.com/?p=30386

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.