برگزاری مزایده خودروهای دارای پلاک فاقد گارانتی سایپا

مزایده خودروهای سایپا در حالی از روز گذشته آغاز شده که متقاضیان تنها تا روز شنبه ۲۷ آبان ماه برای شرکت در مزایده فرصت دارند.

0

اقتصاد خودرو-مرحله نهم مزایده خودروهای دارای پلاک فاقد گارانتی سایپا از روز گذشته در حالی آغاز شده که تعدادی از محصولات آسیب دیده یا کارکرده این گروه خودروسازی در این دور از مزایده عرضه شده اند.

کدام خودروها در مزایده نهم سایپا حضور دارند؟ 

در این دور از مزایده گروه خودروسازی سایپا محصولاتی از قبیل: تیبا۲ EX، پراید ۱۵۱، پراید ۱۵۱SE، ساینا S، شاهین، کوئیک و کوئیک پلاس عرضه شده اند.

مهلت مزایده نهم سایپا 

سایپایدک اعلام کرده نتیجه مزایده مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۲۷ ساعت ۱۸:۰۰ از طریق مراجعه به پنل کاربری شرکت کنندگان قابل رویت است. همچنین نتایج از طریق پیامک به برنده اطلاع رسانی می شود.

بازنده ها بخوانند

یکی از سوالات مردم این است که در صورت برنده نشدن مبالغ واریزی در چه تاریخی و چگونه قابل دریافت است. مبلغ سپرده اولیه بازندگان این مزایده از تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۰ به حساب آنها واریز می شود.

محل برگزاری مزایده خودروهای سایپا

متقاضیان می توانند برای بازدید از خودروهای مزایده ای به آدرس: تهران، جاده قدیم کرج، چهارراه ایران خودرو به سمت شهرک دانش خیابان کرمانی انبارهای اقلام نامنطبق سایپا یدک مراجعه کنند.

زمان بازدید از خودروهای مزایده ای از تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۲۳ الی ۱۴۰۲/۰۸/۲۷ از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۴:۰۰ است.

برگزاری مزایده خودروهای دارای پلاک فاقد گارانتی سایپا

سپرده شرکت در مزایده چقدر است؟

سپرده شرکت در مزایده به ازای هر خودرو مبلغ ۴۰ میلیون ریال است که در زمان ثبت قیمت پیشنهادی باید از طریق درگاه موجود در سامانه پرداخت شود.

مهلت تکمیل وجه برندگان 

برندگان این مزایده در تاریخ ۲۷ آبان ماه اعلام می شوند و زمان تکمیل وجه این افراد از تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۲۷ ساعت ۱۸:۰۰ الی ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ ساعت ۱۶:۰۰ است.

آیا امکان تغییر قیمت وجود دارد؟

«آیا متقاضیان می توانند قیمت پیشنهادی خود را پس از ثبت اولیه تغییر دهند؟» در پاسخ به این سوال باید گفت پس از انتخاب کد خودروی مورد نظر و واریز سپرده، امکان انصراف یا هر گونه ویرایش امکان پذیر نخواهد بود.

 

لینک کوتا خبر : https://eghtesadkhodro.com/?p=45559

منبع حیات
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.