تأثیر مثبت تسلا روی درآمد رانندگان تاکسی‌های اینترنتی!

پس از آنکه راننده تاکسی اینترنتی مشهور اوبر خودروی تویوتا کمری خود را با تسلا مدل ۳ تعویض کرد میزان سفرهای ماهانه‌اش بیش از دو برابر شد!

0

به گزارش اقتصادخودرو، پس از آنکه راننده تاکسی اینترنتی مشهور اوبر خودروی تویوتا کمری خود را با تسلا مدل ۳ تعویض کرد میزان سفرهای ماهانه‌اش بیش از دو برابر شد! هیدی بارنز می‌گوید او پس از انتخاب تسلا مدل ۳ شاهد درآمد ۲۶۰۰ دلاری در بازه زمانی ۲۵ روزه بوده است. این اتفاق در حالی رخ داده که بارنز قبلاً با کمری و در همین بازه زمانی بین ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار درآمد داشت. او اظهار می‌دارد:

معمولاً در سفرها درآمد ۱ تا ۳ دلاری داشتم اما حالا این میزان به ۱۰ تا ۱۵ دلار رسیده و حتی گاهی اوقات بیشتر هم می‌شود.

بارنز می‌گوید مشتریان حالا سخاوت بیشتری به خرج می‌دهند. او یکی از ۱۵ هزار راننده‌ای است که پس از قرارداد هرتز با این خودروساز در سال ۲۰۲۱ محصولات این خودروساز را انتخاب کرده‌اند. این تغییر خودرو در زمان بسیار خوبی برای رانندگان انجام می‌شود زیرا قیمت بنزین بسیار بالاتر رفته است. بارنز همچنین اظهار می‌دارد افزایش هزینه‌های سوخت باعث شده بودند هزینه سوخت‌گیری‌اش از ۶۰ به حدود ۱۰۰ دلار برسد. عدم هزینه برای سوخت به این معنی است که رانندگان می‌توانند درآمد بیشتری را برای خود نگه‌دارند و البته مزیت‌های استفاده از محصولات تسلا به همین‌جا ختم نمی‌شود زیرا خود اوبر نیز در صورت استفاده از خودروهای بدون آلایندگی بجای محصولات درون‌سوز مشوق‌هایی را در نظر می‌گیرد.

اگرچه هیدی تسلا را اجاره کرده است اما هزینه‌های آن همچنان کمتر از تویوتا کمری هستند. در کل هزینه مالکیت و نگهداری تسلای او در هر ماه حدود ۴۵۰ دلار بوده درحالی‌که فقط هزینه سوخت کمری در ماه بیش از ۶۰۰ دلار بوده است. اجاره هفتگی تسلا از هرتز برابر با ۳۴۴ دلار است که البته شامل هزینه‌هایی همچون بیمه، نگهداری پایه و کارکرد نامحدود خواهد بود.

لینک کوتاه خبر:https://eghtesadkhodro.com/?p=24877

منبع وان کار
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.