تاخیر در فروش سامانه یکپارچه به علت عرضه خودرو‌های جدید

مدیر روابط عمومی شورای رقابت گفت: تاخیر چند روزه در اعلام زمان مرحله سوم فروش خودرو در سامانه یکپارچه به علت عرضه خودرو‌های تولیدی جدید بوده است.

0
اقتصاد خودرو-آقای سپهر دادجو توکلی مدیر روابط عمومی شورای رقابت در گفتگو با رسانه ملی گفت: سامانه فروش یکپارچه خودرو همچنان پابرجاست و عرضه محصولات بیشتر از تقاضا شده و اکنون با کمبود تقاضا روبرو هستیم.
توکلی با اشاره به افزایش نداشتن قیمت خودرو گفت: از بهمن ۱۴۰۱ که با تقاضای کاذب بازار روبرو بودیم با برنامه ریزی‌های انجام شده اکنون به ثبات و آرامش رسیده ایم.
وی هدف شورای رقابت را دخالت نکردن در بازار با رقابتی شدن محصولات و عرضه مطلوب دانست و افزود: فاکتور‌های زیادی در اقتصاد نقش دارد که باعث تنظیم نبودن بازار عرضه و تقاضا می‌شود، ولی باید به نقطه‌ای برسیم تا بازار خود تنظیم گر باشد.
مدیر روابط عمومی شورای ملی رقابت با تاکید بر خودداری از ارائه نظر هیجانی و به دور از قاعده بیان داشت: با همکاری شورای رقابت، سازمان حمایت و وزارت صمت به ثبات و آرامش نسبی در بازار خودرو دست یافتیم که باید با تصمیمات منطقی این آرامش را برای مردم حفظ کنیم.
توکلی افزود: سامانه فروش یکپارچه خودرو به کار خود ادامه می‌دهد تا خودرو‌های اقتصادی‌تر برای قشرهای مختلف جامعه عرضه کند و مصرف کننده واقعی به خودرو مطلوب خود با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب دست یابد.

 

لینک کوتاه خبر : https://eghtesadkhodro.com/?p=43986

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.