تردد در محور چالوس و آزادراه تهران- شمال ممنوع شد

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ممنوعیت تردد از محور چالوس و آزادراه تهران – شمال تا ساعت ۱۶ امروز خبر داد.

0

اقتصاد خودرو-امیر معصومی گفت: تردد همه وسایل نقلیه از محور چالوس و آزادراه تهران – شمال تا ساعت ۱۶ امروز ممنوع است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از تردد روان در محور‌های هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) در ساعت ۱۱ امروز خبر داد و گفت: محور‌های شمالی هم اکنون بدون هرگونه مداخلات جوی هستند.
به گفته معصومی در آزادراه قزوین – کرج محدوده پل فردیس و در آزادراه کرج – قزوین حدفاصل پلیس راه مهرشهر تا گلدشت ترافیک سنگی گزارش شده است.
وی محور شهریار – تهران را در ساعت ۱۱ صبح امروز دارای ترافیک سنگین در برخی از مقاطع اعلام کرد و افزود: برخی از محور‌های استان سمنان دارای بارش باران است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام وزش باد و گرد و خاک در برخی از محور‌های استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان یادآور شد: در استان مازندران، محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده تونل مشاء به علت وجود گل و لای تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین از محور پلور – امامزاده هاشم انجام می‌شود.
معصومی گفت: محور چالوس و بالعکس (حدفاصل سیاه بیشه تا پل زنگوله) از کیلومتر ۵۱ تا ۶۹، به علت عملیات کارگاه جاده‌ای تا ۲۴ آبان از ساعت ۶ تا ۱۶ روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چند روزه در زمان اجرای عملیات مسدود بوده و تردد از محور‌های جایگزین هراز و سوادکوه انجام می‌شود.

 

لینک کوتاه خبر : https://eghtesadkhodro.com/?p=44515

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.