ترکیب هنر منصوری و رولز رویس فقط برای امارات

0

اقتصاد خودرو – طی سال های اخیر بازار خودروی امارات مقصد بسیاری از خودرهای لوکس دنیا شده است.درآمد بالای این شیخ نشین در کنار ولع بازار برای خودروهای لوکس هر تولید کننده ای را برای حضور در این بازار وسوسه می کند.اما این روزها امارات مهمان ویژه ای دارد،مهانی که حاصل ترکیب هنر منصوری،تیونر بسیار مشهور ایرانی جهان و رولزرویس کالینان است.

تیونینگ رولزرویس کالینان،این اس یوی سوپرلوکس جدیدترین پروژه منصوری ویژه بازار امارات تیون شده است.منصوری ،پیشرانه رولزرویس کالینان تیونینگ شده برای بازار امارات را هم بروزرسانی کرده و توانسته با یک بروزرسانی ساده نرم افزار بیشینه توان تولیدی آن را به 610 اسب بخار و بیشینه گشتاور تولیدی آن را به 950 نیوتن متر افزایش دهد. البته منصوری در زمینه تغییرات اعمال شده مطلبی را اعلام نکرده است.

رولزرویس کالینان تیونینگ دارای یک کیت بدنه کامل است. در پروفیل جلو شاهد تغییر دیزاین هستیم و قطعاتی مانند اسپلیتر به قسمت پایینی سپر این اس یو وی فوق لوکس و گران اضافه شده اند. بسیاری از قطعات اضافه شده به بدنه این رولزرویس کالینان دارای روکشی عجیب هستند که تم ظاهری آن حالتی شبه گرانیتی یا سنگ مرمر دارد. این موضوع که ظاهر یک خودرو حالتی شبیه به سنگ گرانیت یا مرمر داشته باشد اقدامی بسیار عجیب بوده که چنین کاری تنها توسط شرکت تیونر منصوری قابل اجراست.

درون کابین شاهد استفاده بیشتر از این روکش شبه سنگ مرمر و گرانیت هستیم و از آن در قسمت هایی مانند غربیلک فرمان، داشبورد، رودری ها و رکاب ها استفاده شده است. یک بافت موج دار زیبا نیز روی پنل درب ها و کنسول میانی اجرا شده است. در ردیف عقب دو صندلی بسیار راحت رولزرویس کالینان به صورت برعکس هم با چرم با کیفیت مشکی و سفید تودوزی شده اند. صندلی نصب شده پشت سرنشین جلو روشن تر بوده و صندلی موجود در پشت راننده تم تیره تری دارد. روی تکیه گاه سر هر یک از صندلی ها نیز شکل نقشه امارات گلدوزی شده است.

منصوری

قیمت پایه رولزرویس کالینان بیشتر از 300 هزار دلار است. بنابراین از یک سو به نظر می رسد که تنها افراد خاص در این شیخ نشین سراغ آن خواهند رفت و از سوی دیگر با توجه به رقابت لوکس ها و سوپرلوکس در این بازار احتمال ورود خودروهایی خاص دیگر نیز بسیار زیاد است.

 

*فرامرز عبدالهی

لینک کوتاه خبر : https://eghtesadkhodro.com/?p=9492

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.