تقدیر اداره کل بازرگانی صداوسیما از آگهی تبلیغاتی بانک گردشگری

مدیرکل بازرگانی سازمان صداوسیما از آگهی تبلیغاتی بانک گردشگری به دلیل خلق ایده جذاب و تاثیرگذار و توجه به مسئولیت تقدیر کرد.

0

اقتصاد خودرو-آگهی تبلیغاتی بانک گردشگری که با محتوای جشنواره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه این بانک آماده شده، عنوان تیزر برتر آبان‌ماه را کسب کرد و مورد تقدیر حامد بابائی، مدیرکل بازرگانی صداوسیما، قرار گرفت.
در لوح تقدیری که به همین مناسبت به بانک گردشگری اهدا شده، «خلق ایده جذاب و تاثیرگذار» و «توجه به مسئولیت» به عنوان دلایل تقدیر از این آگهی تبلیغاتی یاد شده است. همچنین، بانک گردشگری به دلیل ساخت این آگهی تبلیغاتی، چند نوبت رایگان پخش آگهی را به دست آورد.
اداره کل بازرگانی صداوسیما در لوح تقدیر خود تاکید کرده: «بنگاه‌های بزرگ اقتصادی در دنیا، پس از گذر از دوره برندسازی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی، به جهت افزایش قدرت ارتباط با مشتری و استمرار زمان ارتباط با مخاطبان و مشتریان اهتمام جدی مبذول می‌نمایند که قضاوت و نگاه مشتریان و جامعه را نسبت به بنگاه اقتصادی با تغییرات مناسب و مثبتی روبرو خواهند کرد.»
گفتنی است، سومین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک گردشگری از فروردین ماه سال جاری همزمان با ماه مبارک رمضان آغاز و در 11 مهرماه 1402 به ایستگاه پایانی رسید. مراسم قرعه‌کشی این دوره از جشنواره با حضور اعضای هیئت نظارت بر قرعه‌کشی بانک‌ها از جمله نمایندگان دادستانی کل کشور و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و همچنین اعضای هیئت مدیره و هیئت عامل بانک گردشگری روز 30 مهرماه 1402 در ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد.

 

لینک کوتاه خبر : https://eghtesadkhodro.com/?p=46231

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.