جاده چالوس یکطرفه شد

محرابی نیا گفت: همزمان با افزایش ترافیک در محورهای شمالی، ممنوعیت تردد در مسیر جنوب به شمال محور چالوس و آزادراه تهران شمال اعمال شده است.

0

اقتصادخودرو-ایمان محرابی نیا گفت: تردد وسایل نقلیه در محور چالوس مسیر جنوب به شمال تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و دوربین های نظارتی ترافیک سنگین در مسیر شمال به جنوب حدفاصل مرزن آباد تا پل دزدبن ، هزارچم تا سیاه بیشه ، پیچ سرهنگ تا نسا و آدران تا بیلقان را  نشان می دهند‌.

به گفته  مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور همچنین تردد وسایل نقلیه در قطعه یک آزادراه تهران – شمال مسیر جنوب به شمال تا اطلاع بعدی هم ممنوع است و تردد در مسیر شمال به جنوب آزادراه روان است اما شاهد ترافیک سنگین در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده سه راهی چلاو و مسیر شمال به جنوب محدوده های تونل شماره یک ، الیمستان ، بایجان ، شاهاندشت ، حدفاصل وانا تا آب اسک و محدوده آبعلی هستیم.

او می گوید: در محور فیروزکوه مسیر شمال به جنوب محدوده های زیرآب و شهر دماوند و آزادراه پردیس – تهران حدفاصل تونل شماره چهار تا تونل شماره یک و محور قدیم بومهن – تهران محدوده پلیس راه جاجرود و  آزادراه رشت – قزوین محدوده های سه راهی سنگر و شهر رودبار شاهد ترافیک سنگین هستیم.

طبق اعلام مرکز مدیریت راه های کشور در آزادراه قزوین – کرج محدوده پل کردان و حدفاصل پلیس راه مهرشهر تا پل فردیس و آزادراه کرج – تهران محدوده چیتگر ، محور فشم – تهران حدفاصل حاجی آباد تا رودک و زردبند تا قوچک ، محور برغان – کردا و محور آستارا – اردبیل محدوده حیران نیز  ترافیک سنگین گزارش شده است.

 

ممنوعیت تردد در مسیر جنوب به شمال محور چالوس

ممنوعیت تردد در مسیر جنوب به شمال محور چالوس

ممنوعیت تردد در مسیر جنوب به شمال محور چالوس

همچنین  در محورهای استان های سمنان ، خراسان شمالی و خراسان رضوی شاهد بارش باران هستیم.

از روز دوشنبه همزمان با آغاز تعطیلات عید فطر، در بیشتر مواقع ترافیک در محورهای اصلی و شمالی کشور گزارش شده است.

 

لینک کوتاه خبر : https://eghtesadkhodro.com/?p=17357

منبع باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.