جدیدترین محصول مکث موتور رونمایی شد

در نخستین روز نمایشگاه خودرو تهران:

مدیرعامل شرکت مکث موتور در مراسم رونمایی جدیدترین محصول این شرکت گفت : در زمان رونمایی پیکاپ کلوت، قول رونمایی یک محصول جدید را داده بودیم که به لطف خدا این مهم امروز محقق خواهد شد.

0

اقتصادخودرو-مدیرعامل شرکت مکث موتور در مراسم رونمایی جدیدترین محصول این شرکت گفت : در زمان رونمایی پیکاپ کلوت، قول رونمایی یک محصول جدید را داده بودیم که به لطف خدا این مهم امروز محقق خواهد شد.

مهندس بابک وطن خواه در ادامه افزود : خودرو تیارا یک محوصل هفت نفره جذاب است که وقار لازم را برای خانواده ایرانی داشته و مورد سلیقه خانواده های ایرانی خواهد بود.

تیارا مکث موتور رونمایی شد/ مکث موتور خودرو برقی نیز تولید خواهد کرد

وی گفت : خودرو تیارا مجهز به یک موتور ۱۵۰۰ توربو و گیربکس ۶ دنده اتومات بوده و دارای استاندارد یورو ۵ است که به راحتی قابل ارتقا به یورو ۶ خواهد بود. وقت زیادی برای از بین بردن لگ های موجود در گیربکس توسط شرکت صرف شده تا مشتریان حس رانندگی بسیار نرم و بی صدایی را تجریه و از سواری این محصول لذت ببرند.

تیارا مکث موتور رونمایی شد/ مکث موتور خودرو برقی نیز تولید خواهد کرد

وطن خواه ادامه داد: خودرو تیارا مکث موتور کلیه ۸۵ استاندارد را به راحتی پاس خواهد کرد و امیدواریم با عرضه این محصول این پیغام را به مشتریان بدهیم که مکث موتور در بازار خودرو کشور حضوری قدرتمند خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت مکث موتور افزود : خبر خوب این است که محصول ارزان قیمت دیگری در نیمه دوم سال ۱۴۰۱ در همین پلتفرم تولید و با تیراژ بالا راهی بازار خودرو کشور خواهد شد. البته برنامه ریزی خوبی توسط هیئت مدیره در خصوص تولید خودروی برقی صورت گرفته و مکث موترث قصد دارد یک محصول برقی تولید و به بازار عرضه کند تا جایگاه خودرا در بازار خودرو کشور تثبیت کند.

تیارا مکث موتور رونمایی شد/ مکث موتور خودرو برقی نیز تولید خواهد کرد

وی گفت : تیراژ خودرو تیارا در سال ۱۴۰۱ حدود ۵۰۰۰ عدد خواهد بود و به زودی کلوت اتوماتیک را نیز تولید و به بازار خودرو کشور عرضه خواهیم کرد.

مدیرعامل مکث موتور در پایان گفت : ما در شرایط تحریم قدم های بسیار خوبی در حوزه تولید و اشتغال زایی برداشته ایم و از این بابت بسیار خورسندیم. این روند رو به رشد همچنان ادامه خواهد داشت و به زودی خبرهای بسیار خوبی از شرکت مکث موتور خواهید شنید.

 

لینک کوتاه خبر : https://eghtesadkhodro.com/?p=19207

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.