رونمایی دو محصول جدید از شرکت خودروسازی چینی +تصاویر

شرکت خودروسازی چینی بی وای دی از دو محصول جدید خود رونمایی کرد. این محصولات در سگمنت کراس‌اوور و سدان به بازار عرضه خواهند شد. بی وای دی کروزر 07 کراس‌اوور جدید این برند است و سدان جدید نیز بی وای دی Seal نام دارد.

0

 اقتصاد خودرو – نمایشگاه خودرو  پکن 2022 در ماه آوریل برگزار می‌شود و خودروسازان چینی نیز در تدارک هستند تا محصولات جدید خود را به این نمایشگاه بیاورند. البته پیش از آن تصاویر محصولات جدید بی وای دی در گزارشات وزارت صنعت چین مشاهده شده بودند.

بی وای دی اخیرا دسته‌بندی جدیدی را برای محصولات خود ارائه کرده است که براساس ساختار کشتی‌های جنگی چیده شده‌اند. در رده اول ناوشکن‌ها قرار گرفته‌اند که شامل سدان‌های بی وای دی می‌شوند. کراس‌اوورها در طبقه بندی کروزرها یا کشتی‌های جنگی کوچک طبقه بندی می‌شوند و در نهایت قایق‌های جنگی هستند که مینی‌ون‌های بی وای دی را به خود اختصاص می‌دهند.

 

بی وای دی کروزر 07

 

از نظر ابعاد و اندازه، بی وای دی کروزر 07 همانند هیوندای سانتافه  یا کیا سورنتو خواهد بود. فاصله بین دومحور این خودرو 2820 میلیمتر است که رقمی قابل توجه محسوب می‌شود. هنوز هیچ تصویری از داخل خودرو منتشر نشده اما پیش‌بینی می‌شود صفحه نمایش دیجیتال 15.6 اینچی را در کابین این خودرو شاهد باشیم. بی وای دی کروزر 07 به سیستم هیبریدی هوندا مجهز است که از ترکیب موتور 1.5 لیتری درون‌سوز توربوشارژر و موتور برقی کوچک تشکیل شده است.

 

بی وای دی کروزر 07

 

بی وای دی Seal نیز یک خودرو الکتریکی است و با سیستم الکتریکی 800 ولت و باتری لیتیوم-آهن-فسفات تیغه‌ای عرضه می‌شود. دو تیپ نخست بی وای دی Seal دیفرانسیل عقب هستند و 204 یا 313 اسب بخار  قدرت را ارائه می‌دهند. تیپ سوم نیز دو دیفرانسیل است و به دو موتور مجهز است که هرکدام از آن‌ها روی یک محور قرار گرفته‌اند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.