رویارویی جذاب پیکان و ری‌را، نماد اصالت و آینده ایران‌خودرو

گردهمایی خاطره انگیز پیکان سواران در خانه

ایران‌خودرو در اقدامی خاطره‌انگیز به برگزاری رویدادی با حضور اعضای کلوپ پیکان اقدام کرد تا سیر تطور و تکامل محصولات خود از پیکان با فناوری قدیمی تا ری‌را برقی را به نمایش بگذارد.

0

 اقتصاد خودرو-ایران خودرو در این رویداد که با همکاری فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی ایران برگزار شد، این فرصت را به مالکان محصولات پیکان تولید دهه ۴۰ تا ۸۰ شمسی داد تا گرد هم آمده و در بازدید از خطوط تولید با فرآیند تولید محصولات جدید ایران خودرو آشنا شوند.
در حاشیه این گردهمایی نیز مسابقه نمادین جذابی میان پیکان و ری‌را نسل قدیم و آینده محصولات ایران خودرو، برگزار شد که البته ری‌را با ایستادن پیش از خط پایان، فرصت برنده شدن خود را به نماد اصالت محصولات ایران خودرو هدیه کرد. همچنین با توجه به استقبال شرکت‌کنندگان در این گردهمایی، مسابقه‌ نمادینی میان جوانان قدیم و امروز ایران خودرو، پیکان جوانان و دنا جوانان برگزار شد.


رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی ایران، در حاشیه این رویداد با اشاره به این‌که حضور اعضای کلوپ پیکان سواران در ایران خودرو یک دورهمی خاطره انگیز است، گفت: امروز تصویر موثرتر و قوی‌تری از محصولات ایران خودرو و صاحبان این حوزه به تصویر کشیده شد.
مازیار ناظمی، با اشاره به این‌که کلوپ پیکان یکی از کلوپ های ۲۶ گانه کمیته کلاسیک فدراسیون موتور سواری و اتومبیل رانی ایران است و از کلوپ های فعال نیز به شمار می رود، گفت: امروز یکی از بهترین کلوپ های ما وارد ایران خودرو شد و بازدیدی از خودروساز بزرگ کشور داشتیم.
وی این بازدید را اتفاق خاطره انگیزی دانست و اظهار کرد: امروز نسل‌های مختلف پیکان و مالکان آن‌ها که از عاشقان این خودرو هستند، وارد ایران خودرو شدند. ما شاهد استقبال و اشتیاق کارگران و کارکنان این خودروساز برای تماشای خودروهای قدیمی و خاطره‌ساز بودیم که برایمان خوشایند و جالب توجه بود.


رییس فدراسیون موتور سواری و اتومبیل رانی ایران عنوان کرد: امروز از نسل قدیم تا نسل جدید خودروهای تولیدی ایران خودرو که خودروی برقی ری‌را از جمله آن‌هاست، در کنار هم قرار گرفتند که جذابیت زیادی دارد.
ناظمی با بیان این‌که سال تولید خودروهایی که امروز برای بازدید و برگزاری برنامه به ایران خودرو آمدند از ۱۳۴۶ تا ۱۳۸۴ است، گفت: این خودروها همگی متعلق به مجموعه شخصی افرادی است که عضو کلوپ پیکان هستند. کلوپ پیکان یکی از پرطرفدارترین کلوپ‌های ما به شمار می‌رود و همواره نمایش‌های مختلفی در پیست اتومبیل‌رانی برگزار می کنیم.


وی در ادامه پیشنهاد داد تا در راستای اعتلای فرهنگ رانندگی، برنامه‌های آموزشی با مشارکت ایران خودرو و فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی در بسترهای متنوع برگزار شود و این اقدام را در راستای کمک به مسوولیت‌های اجتماعی ایران خودرو دانست.
رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی ایران، هم چنین پیشنهاد داد، ایران خودرو محصولات خود را در کلاس های مختلف و با حضور قهرمانان فدراسیون در مسابقات سرعت که هرساله برگزار می شود شرکت دهد و از این طریق، محصولات خود را با محصولات سایر خودروسازان وارد میدان رقابت کند.
ناظمی خاطرنشان کرد: فدراسیون موتورسواری و اتومبیل رانی، به عنوان یک نهاد ملی و عمومی غیردولتی، آماده همکاری با گروه صنعتی ایران خودرو در راستای ارتقای تصویر ذهنی جامعه نسبت به این خودروساز است، هم‌چنین آماده هستیم تا در فدراسیون، مسابقات خانوادگی برای خانواده کارگران عزیز ایران خودرو که با جان و دل صنعت کشور را رونق می بخشند و ممنون تک تک آن‌ها هستیم، برگزار کنیم.

گزارش تصویری را اینجا ببینید.

لینک کوتاه خبر : https://eghtesadkhodro.com/?p=46877

منبع ایکوپرس
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.