شبیه ساز پاگانی ، گران تر از یک خودرو

اگر شما توانایی پرداخت 3.5 میلیون دلار برای خرید یک دستگاه پاگانی هوایرا داشته باشید ، شانس اینکه شبیه ساز گرانقیمت این شرکت را نیز به خانه ببرید در حد دست در جیب کردن است! قیمت آن چقدر است؟

0

اقتصاد خودرو-اگر شما توانایی پرداخت 3.5 میلیون دلار برای خرید یک دستگاه پاگانی هوایرا داشته باشید ، شانس اینکه شبیه ساز گرانقیمت این شرکت را نیز به خانه ببرید در حد دست در جیب کردن است! قیمت آن چقدر است؟

اگر این سوال را بپرسید از نظر پاگانی احتمالا در دسته ای هستید که توانایی خرید آن را ندارد اما تخمین قیمتی آن احتمالا 6 رقمی است. آن هم به دلار! این شبیه ساز هم نام پاگانی هوایرا R است که کاملا از فیبرکربن ساخته شده و همین نما می تواند میزان گرانی آن را در لحظه اول انتقال دهد. قصد پاگانی از تولید آن فروش یک شبیه ساز باکیفیت بسیار بالا به خریداران پاگانی بود که البته خودروساز ایتالیایی تصمیم به فروش به افرادی غیر از مشتریان خود و از طریق نمایندگی های پاگانی در دنیا گرفته است. صندلی ، فرمان و پدال های این شبیه ساز دقیقا قطعاتی که در خودروی هوایرا استفاده می شود ، هستند و در لایه ای از فیبرکربن سبز با تم مسابقه ای و نوارهای قرمز پیچیده شده اند. درون قلب آن نیز از یک کامپیوتر با عملکرد بالا استفاده شده که بازی Assetto Corsa Pro را اجرا می کند که این بازی همانند پاگانی ، بازی مورد استفاده بسیاری از کمپانی های خودروسازی دیگری است که محصولات آن در این بازی قابل راندن هستند.

شبیه ساز پاگانی ، گران تر از یک خودرو

برای انتقال بیشتر و واقعی تر حس رانندگی می توان از عینک های واقعیت مجازی استفاده کرد که با قابلیت حرکتی سه محوره خود دستگاه تکمیل می شود. خبر خوب ، سادگی ترکیب این دستگاه شبیه ساز است که می توانید با هزینه بسیار کمتری آن را از شرکت های دیگر سفارش دهید. اما خبر بد این است که احتمالا شبیه این نخواهد بود.

 

لینک کوتاه خبر : https://eghtesadkhodro.com/?p=50822

منبع اقتصادخودرو
توسط جواد اسدی
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.