قیمت های جدید خودرو تصویب شد اما اعلام نشد

سخنگوی شورای رقابت گفت: فرمول تعیین قیمت خودرو و پیشنهادات تغییر قیمت بر اساس جداول ارایه شده از سوی سازمان حمایت از مصرف کنندگان به تصویب شورای رقابت رسید.

0

اقتصادخودرو-اسماعیل شجاعی در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما در خصوص نتایج جلسه امروز شورای رقابت برای تعیین قیمت خودرو‌ها در سال ۱۴۰۲، گفت: براساس جداول قیمت‌های سازمان حمایت از مصرف کننده، شورای رقابت چارچوب قیمت‌ها را به وزارت صمت ابلاغ کرد و وزارت صمت مسئول ابلاغ نهایی قیمت‌ها است.

سپهر دادجوی توکلی مدیر روابط عمومی مرکز ملی رقابت نیز در اینباره گفت: به استناد ماده یک دستورالعمل ۵۴۳ شورای رقابت، پس از استماع نظر کارگروه خودرو، موارد در جلسه ۵۵۷ شورای رقابت مورد بررسی قرار گرفت و برای تعامل به دستگاه‌ها و نهاد‌های مختلف برای اطلاع رسانی لازم ابلاغ خواهد شد.

وی افزود: افزایش بین ۳۰ تا ۷۰ درصدی قیمت خودرو‌ها که قبلا اعلام شده بود، عدد اشتباهی بود، زیرا بعضی از خودرو‌ها کمتر از ۳۰ درصد افزایش قیمت و تعدادی از خودرو‌ها نیز افزایش قیمت بسیار اندکی داشته اند البته تعدادی از خودرو‌ها نیز افزایش قیمت بیش از ۷۰ درصد داشته‌اند.

دادجوی توکلی اظهار داشت: قیمت انواع خودرو‌های تولیدی غیرمونتاژی که امروز در شورای رقابت تعیین شد، به صورت محرمانه به متولی برای ابلاغ اعلام خواهد شد.

 

لینک کوتاه خبر : https://eghtesadkhodro.com/?p=37272

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.